Wikia

Voltix
6283 set 1
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBreakout
Elementen

61

Introductie

2012

Voltix is een figuur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2012 als onderdeel van het Hero Factory - Breakout thema.

Samenstelling

Het figuur is uitgevoerd in brons en paars, met secundaire kleuren van geel en rood. Hij draagt ​​een helm die is hetzelfde stuk als Black Phantom's. In tegenstelling tot de andere schurken met die helm, echter, heeft hij geen stukken in het dubbel-gat verbinding delen aan de zijkanten, in plaats daarvan, uit de zijden van zijn transparante lime-groene kop, er zijn stenen die aansluiten op bliksem stukken verdubbelen , die kleiner zijn dan de oudere van Mark Surge. Voltix ledematen zijn rood en zwart. Zijn lichaam armor is dezelfde vorm als de Hero kogelvrije vesten, maar heeft geen printen en is purper gekleurd. De enige andere huidige set met paarse harnas is 4527 Joker, uit de Super Heroes Ultrabuild lijn. Hij draagt ​​kleine zwarte pantser stukken op zijn bovenarmen, met paarse bekleding over hen. Zijn onderarmen zijn kort, en zijn handen zijn rood stukken vergelijkbaar met de oude BIONICLE handen van de Toa. Voltix's dij been stukken zijn rood, en hij draagt ​​donkere zilveren harnas daar, terwijl zijn onderbenen zijn zwart met rood pantser, dark silver bekledingen gaan over hen. De schurk voeten zijn zwart, en hij heeft een derde voet-stuk op zijn rug, die wordt aangesloten op twee bliksem stukken uit blijkbaar zijn schouders schieten. De set bestaat uit vier snoeren, twee stevige rode en twee doorzichtige originelen met blauwe Binnenflessen, allen die loopt van zijn rug naar zijn wapens. Belangrijkste wapen Voltix's in de serie is de dubbele bliksem blasters op zijn helm, en hij gebruikt ook een volt-shooting blaster en een gele bliksem zweep.

Biografie

LEGO logo Voltix

Voltix bio
Rocka dacht dat hij Voltix voorgoed achter tralies had gezet. Maar daar vergiste hij zich in. Voltix is een licht ontvlambare, vonken schietende schurk. Hij gebruikte Von Nebula’s Zwarte Gaten Staf om honderden schurken te bevrijden, in de grootste ontsnapping uit de geschiedenis van Hero Factory. Dit betekende overuren voor de helden en een serieuze bedreiging voor het hele melkwegstelsel. Op zijn thuisplaneet Tanseri 6 smeedde Voltix snode plannen om het ultieme elektrische wapen te bouwen, aangedreven door Ruimte-energiecollectoren. Het lukte Stringer om hem in de boeien te slaan en weer achter tralies te zetten, maar je weet nooit welke nieuwe plannen er ontstaan in het energieke brein van Voltix. Pas maar op: er gaan vonken vliegen...

Verhaal

Voltix verscheen voor het eerst in het begin van Episode 8, 'Breakout', worden begeleid naar zijn cel door Furno 2.0 en Rocka. Hij gebruikte iets om een zwart gat dat zette de energie bars van alle bezette deelneming cellen, waardoor alle schurken in bewaring te ontsnappen creëren. Reizen naar Tansari VI, hij geknoeid met de Energy Collection Array, strekkende tot het ultieme elektrische wapen te maken. Stringer volgde hem daar, en gevangen genomen en geboeid hem na een lange strijd, waarin Voltix's blaster defect na het proberen om Stringer blazen met de energie collectie cilinders van de Array. Echter, als Tansari was een mistige planeet, Stringer was niet in staat om terug te gaan naar de Hero Factory voor Black Phantom werd gevangen. De reden dat hij gezet was “Nou...ik kon niet vinden waar ik parkeerde mijn Hero Pod.”

Verwijzingen

Optredens

6283 box
6283 Voltix Hero Factory

Zie ook:

Galerij