Wikia

Thornraxx
6228 set 1
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBreakout
Elementen

44

Introductie

2012

Thornraxx is een figuur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2012 als onderdeel van het Hero Factory - Breakout thema.

Samenstelling

Het figuur is uitgevoerd in zwart, met rode, oranje en azuurblauwe accenten.

Hij lijkt op een wesp met lange armen. Die armen hebben een grijze en donkere azuurblauwe ledematen stuks, zwart rond met oranje spikes, en elke hand houdt een zwarte klauw als slagtanden Raw-Jaw's. Zijn staart is opgebouwd uit zwart en grijs ledematen stukken, oranje en zwart harnas, en een beschadigde Quaza piek aan het uiteinde van een stinger. De set bevat geen held lichaam, maar een gemetselde een met behulp van multifunctionele stukken, sloot mijn een techniek staaf. Zijn vleugels verbinding te maken met zijn lichaam naast zijn staart, en ze zijn transparant, die lijkt op zwaarden. Thornraxx hoofd is zeer vergelijkbaar met de Arachnix drones, en is gebouwd precies hetzelfde, voor een gebruikte kortere pen en de afwezigheid van de drone benen. Zijn ogen zijn transparant rood, zijn hoofd is zwart, en hij spuugt 'bolletjes van rode gif met een oranje bol launcher. Oranje snoeren lopen van zijn handen aan zijn vleugels.

Biografie

LEGO logo Thornraxx

Thornraxx bio
Thornraxx vliegt graag: hij scheert het liefst laag over zijn vijanden heen en valt aan met zijn angel en gifspuwer. Hij is afkomstig van een korfachtige planeet die wordt bevolkt door gevaarlijke insecten - maar zelfs die zijn bang voor Thornraxx. Waarom hij precies in de Hero Factory gevangenis is beland is een geheim, maar getuigen van zijn misdaden kijken de rest van hun leven vaak bezorgd naar de lucht.

Breeze zit Thornraxx op de hielen, maar ze kan niet snel bewegen over de onherbergzame planeet, waardoor Thornraxx meer tijd heeft om insecthandlangers te vinden.

Verhaal

Thornraxx ontsnapte in de Breakout golf en verborg zich op de korf planeet. Volgens zijn LEGO.nl beschrijvingen, hij is gemener dan de andere hive planeet insecten. Natalie Breez werd uitgezonden om hem te vinden, hem te vangen, hem te boeien, en hem terug te brengen naar de Hero Factory.

Notities

  • De naam van het figuur is zeer vergelijkbaar met de Thornax draagraket uit het BIONICLE: Glatorian Story-Arc.
  • Het is niet bevestigd dat Thornraxx mannelijk of vrouwelijk is.

Verwijzingen

Optredens

6228 box
6228 Thornraxx Hero Factory

Zie ook:

Galerij