Wikia

Naboo Fighter T-shirt
TS11 set
NummerTS11
Productlijn LEGO Wear
Thema Star Wars
SubthemaEpisode I: The Phantom Menace
Leeftijd

10+

Introductie 1999
Prijs

Vlag-US US $15,00

Vlag-US US $17,00 

Het T-shirt TS11 Naboo Fighter T-shirt werd uitgebracht in 1999 als onderdeel van het Star Wars - Episode I: The Phantom Menace thema.

SamenstellingEdit

De T-shirt bevat een afbeelding van de Naboo N-1 starfighter, in het klein op de voorkant-naast een LEGO logo, en in het groot op de achterkant-onder het LEGO logo van het thema Episode I: The Phantom Menace.

VerhaalEdit

Tijdens de Slag van Naboo werden de slanke en snelle Naboo N-1 Starfighters gebruikt om het droid controleschip uit te schakelen. Als deze namelijk zou worden vernietigd dan zouden alle Battle Droids uitvallen die op dat moment de planeet Naboo aanvallen. Anakin probeert zich te verbergen in het schip, maar per ongeluk wordt R2-D2 naar binnen getrokken en het schip start de de automatische piloot. Met wat geluk schiet Anakin zich naar buiten. R2-D2 schakelt de automatische piloot uit, waarna Anakin het droid controleschip weet te vernietigen. Hierdoor vallen de Battle Droids inderdaad uit; de Gungans duwen ze zo om.

LEGO.comEdit

LEGO logo Officieel Star Wars Episode I LEGO T-shirt!

100% katoen T-shirt is wasmachine bestendig en heeft Star Wars label in de kraag. Made in USA.
Vermeld maat op het bestelformulier.
Kindermaten:
YM(10-12), YL(14-16), YH(18-20) ... $15,00
Volwassen maten:
AM, AL, AX ................................. $17,00

NotitiesEdit

  • Het T-shirt werd uitsluitend verkocht bij LEGO Shop@Home.

VerwijzingenEdit

Zie ook:

GalerijEdit

T-shirt

TS11 catalogus