Wikia

Splitface
6218 set 1
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBreakout
Elementen

50

Introductie

2012

Splitface is een figuur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2012 als onderdeel van het Hero Factory - Breakout thema.

Samenstelling

Het figuur is verdeeld in het lichaam en split in het achterhoofd, is opgebouwd uit rode en donker zilver onderdelen, met een paar anderen kleuren zoals groen in de mix gegooid. De ene kant is 'biologisch', de andere is 'mechanische', en elke zijde heeft een speciaal wapen dat zich past. Op zijn rood, organische, kant, Splitface heeft drie stukjes rode wapenrusting, allemaal met een afgeronde extra pantser baksteen op hen in dezelfde positie. Men gaat op elk been, en de laatste past op zijn bovenarm. Zijn organische wapen is een infecticide launcher, bestaande uit een bol draagraket en een pistool-stuk met een groene laser mes. Zijn lichaam, de basiskleur van die donkere zilver, heeft rode markeringen langs de linkerkant, die verder bijdraagt ​​aan de 'split' look. De schurk andere kant heeft donker zilveren harnas met een piek op zijn knie, en een schok toren schild stuk zoals dat op de schouders Surge's op de wapenrusting gelegen op de rechter schouder Splitface's. De markeringen op de mechanische kant zijn die van lichtere grijze tandwielen en kabels. De mechanische wapen is een scheurklauw, volgens de Hero Factory website: "Schizofreen Splitface's favoriete wapen is zijn scheurklauw - behalve wanneer hij de voorkeur aan zijn infecticide De klauw is zeker de meest intimiderende accessoire draagt ​​hij, en met zijn kracht gaat het door gehard staal, alsof het nat weefsel Elke held die krijgt in de.. manier moet ontwijken om - en snel. Of het is licht uit!" Het wapen is gemaakt van verschillende stukken, prominent onder hen zijn twee klauw-spikes, ook majorly gebruikt in de 2.0 lijn, en een schild-pantser stuk met een lime groene spike. De schurk helm is twee stukken, beide identiek zijn, in verschillende kleuren. Bovenaan zijn twee extra ooggaten. De helm verbinding met de cross-openingen in de zijkanten van het Splitface's hoofd.

Biografie

LEGO logo Splitface

Splitface bio
Splitface is half organisch en half mechanisch - en helemaal slecht! Het favoriete wapen van zijn organische deel is een dodelijke infectiestof, maar zijn mechanische deel geeft de voorkeur aan een enorme scheurklauw. Die wapens zijn gevaarlijk, vooral als Splitface het niet met zichzelf eens kan worden: dan gebruikt hij ze allebei tegelijk. Hij is makkelijk op te sporen, want je hoort hem al van grote afstand ruzie maken met zichzelf.

Na zijn ontsnapping uit de Hero Factory gevangenis valt Splitface de communicatiesatelliet in het Sigma Sigma systeem aan. Kan Surge hem op tijd tegenhouden?

Verhaal

In de Breakout verhaal, Splitface, met de hulp van meesterbrein Black Phantom, Voltix, en Von Nebula, brak uit van de schurk inperkingsniveau in de Hero Factory. Hij reisde naar de Sigma Sigma communicatie satelliet en werd daar gevolgd door de Hero Factory, die stuurde Mark Surge te vangen en hem terug te brengen naar de faciliteit. Wanneer Surge hem vond, werden Splitface de twee zijden met een gesprek-argument aan welke kant het beste was, en toen Surge verscheen, de twee kanten begon te discussiëren over welk wapen hij moet gebruiken om Surge te vechten. Gebruik makend van de afleiding, Surge begon het gevecht en uiteindelijk sloeg de schurk.

Notities

  • Splitface, ofwel 'gespleten gezicht', is precies wat de schurk heeft; in zoverre dat het 2 stukken heeft, elk de helft van zijn gezicht. Zij hechten aan de zijkant van de kop, in plaats van bovenaan.
  • In de Breakout game verandert zijn kleur (Original Gunmetal <> Rood).

Verwijzingen

Zie ook

Optredens

6218 box
6218 Splitface Hero Factory

Galerij