Wikia

Speeda Demon
6231 set 1
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
Introductie

2012

Speeda Demon is een figuur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2012 als onderdeel van het Hero Factory thema.

Samenstelling

Het figuur draagt een lime groen pantser, een aantal vaste en een aantal transparante. Afgezien van zijn nek en zijn twee zwaard-holding armen, al zijn ledematen stukken zijn zwart, alle andere zijn groen. Zijn onderarmen hebben kleine transparante armor stukken, die aan de andere kant verbinden met gebogen gouden spikes. Solid lime groene stukken aansluiten op zijn bovenarmen, zowel met zilver extensies, en zijn brede schouders lichaam is bedekt met een lime-groene pantserplaat met een donkere zilveren schok toren schild op de voorkant vergelijkbaar met een Hero Kern. Zijn benen zijn de grootte van de grotere Helden, en zijn voorste armen zijn iets langer dan de meeste andere Hero Factory bouwt. Zijn rug armen zijn gemaakt van twee stukken congruent aan onderarmen Surge’s, twee lime groene handen, en elke hand houdt een gouden vleugel Blade, die ook worden gebruikt als het zwaard van de Samurai Mech en in een aantal andere Ninjago sets. Op Speeda benen, hij draagt transparant lime groen pantserplaten, het kleinste type, en grotere, vaste stoffen met gouden spikes op zijn onderbenen. Zijn voeten zijn lime groen, de 2.0 versie. Speeda nek is dezelfde lengte als onderarmen Surge’s zijn hoofd transparant oranje, en zijn helm dezelfde vorm als Black Phantom, maar in een andere kleur. Twee gouden spikes verbinding met de zijkanten van de helm.

Biografie

LEGO logo Speeda Demon

6231 shop
Op zijn razendsnelle Nitro Rocket motor is Speeda Demon iedereen te vlug af... of bijna iedereen. Met zijn gekke gegrinnik en onvoorspelbare gedrag is hij een serieuze bedreiging. Hij beweegt snel en hij is volledig onberekenbaar. Kijk maar uit. Hij is net zo onrustig en dodelijk als een school piranha’s: bijna fascinerend om te zien, maar ongezond om bij in de buurt te komen.

Verhaal

Speeda werd gevangen genomen vóór de Breakout begon, en was een van de schurken die ontsnapte door het plan van Black Phantom, Von Nebula en Voltix. Hij reisde naar de planeet Kollix IV om een ​​navigatie-baken te vernietigen ten noorden van de planeet pool. Stormer XL, op een Mach 1 motor, achtervolgde Speeda’s Nitro Rocket Motor over gevaarlijke ijsvelden van de planeet, toen hij eindelijk Speeda kan pakken en boeien. In de film, Speeda's pantser zat nogal los, en een onderdeel viel toen hij viel nadat hij was geboeid.

Verwijzingen

Zie ook

Optredens

6231 box
6231 Speeda Demon Hero Factory

Galerij

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.