Wikia

Scarox
44003 set 1
ja
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBrain Attack
Elementen

46

Introductie

2013

Scarox is een figuur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2013 als onderdeel van het Hero Factory - Brain Attack thema.

Samenstelling

Het figuur lijkt op een spin en heeft een trans heldergroene kop met rode ogen achter een goudkleurig masker met stekels, bek met twee heldergroene giftanden, twee zwarte armen voor en twee achter, allen met goudkleurige haken, zwarte poten en klauwen als voeten. Het omzetten van een rood hefboompje zorgt ervoor dat zijn bovenarmen naar voren slaan.

Verhaal

Scarox was eens een duin rups die leefde in een woestijngebied van de planeet waar Makuhero Stad werd gebouwd. Nadat een vreemd schip in de omgeving van zijn locatie neerkwam, ging Scarox naar het neergestorte object om het te onderzoeken. Tijdens het wandelen rond het schip, werd Scarox overmeesterd door een brein dat zich vergrendelde aan zijn kop en hem transformeerde in een antropomorfe spin. Scarox en zijn soortgenoten vielen Makuhero Stad aan, samen met de andere door de Hersenen getransformeerd monsters, en marcheerden samen met de rest van de monsters door de straten van de stad. Terwijl de burgers bang wegrenden, kwam het Alpha 1 team en begon te de bezeten wezens te vechten. Scarox werd uiteindelijk door de Helden bevrijd van de controle van de hersenen, en keerde terug naar zijn vaderland in de woestijn.

Verwijzingen

Optredens

44003 box
44003 Scarox Brain Attack

Zie ook:

Galerij

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.