Wikia

Prinses (Castle 2013)
Prinses cas533
Thema Castle
SubthemaCastle (2013)
Accessoires

Kroon

Introductie

2013

Prinses (Castle 2013) is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2013 als onderdeel van het Castle - Castle (2013) thema.

Samenstelling

Het minifiguur draagt een goudkleurige kroon, heeft lang donkerrood haar, een geel dubbelzijdig gezicht, met aan de ene kant een lach met open mond, en aan de andere kant een treurige blik, roze lippenstift, een witte jurk met open hals waar ketting met rode steen is afgebeeld, een witte romp met drie goudkleurige patronen links en rechts van het kruislings geveterde rompstuk, een V-vormige goudkleurige decoratie met onder en boven een rode steen, witte armen, gele handen, een openvallende witte rok met daaronder een lichtblauwe onderjurk met wit patroon.

LEGO.com

LEGO logo Koningin

70403-queen
De koningin is als een moeder voor haar mensen en vooral voor haar ridders en soldaten. Ze is altijd bezorgd dat ze in de problemen zullen raken en iedere morgen, voordat ze op weg gaan om de wacht te houden, op zoektocht te gaan of te gaan strijden, maakt ze hun favoriete eten klaar om mee te nemen.

Notities

  • In de omschrijving wordt de prinses genoemd, maar in de details van het personage wordt ze koningin genoemd.
  • BrickLink meldt dat de tovenaarshoed van een nieuw type is, maar dat is niet vast te stellen.

Verwijzingen

Zie ook:

Optredens

Sets

70403 box art
70403 Drakenberg Castle (2013)

Galerij

cas528