Wikia

Piraat van Umbar
Piraat van Umbar lor067
ja
Thema The Lord of the Rings
SubthemaThe Return of the King
Accessoires

Handboeien

Introductie

2013

Piraat van Umbar is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2013 als onderdeel van het The Lord of the Rings - The Return of the King thema.

SamenstellingEdit

Het minifiguur van de Piraat van Umbar is verschenen in één variant, heeft zwart lang golvend haar, een vleeskleurig dubbelzijdig gezicht met verbaasde en boze blik, boven de neus een tattoo met 4 chevrons, zwarte snor en ringbaard, donker blauwgrijze romp met riem schuin vanaf schouder en riem om middel, donker blauwgrijze armen, zwarte handen, donker blauwgrijze heupen en benen.

LEGO.comEdit

LEGO logo Piraat van Umbar

Piraat van Umbar bio

Piraat van Umbar bio naam

De Corsairs van Umbar/Piraten van Umbar zijn een bende wrede piraten die onder het bevel van Sauron staan om een aanval te doen op Gondor vanuit hun angstaanjagende vloot van zwarte gevechtsschepen. Als ze aankomen, vinden ze alleen Aragorn, Gimli en Legolas die hen aan de kust opwachten. Voor de piraten lijkt de overwinning haast te makkelijk. Maar ze ontdekken al snel dat Gondor al gezelschap heeft: een onverwacht leger van bondgenoten die niet van deze wereld zijn.

VerwijzingenEdit

OptredensEdit

Sets

79008 box art
79008 Piratenschip Hinderlaag The Return of the King met handboeien

Videogames

GalerijEdit

Piraat van Umbar bio icoon
Icoon