Wikia

Darth Vader Ballpoint Pen
P2155 CW box
NummerP2155
Productlijn LEGO Writing System
Thema Star Wars
SubthemaEpisode III: Revenge of the Sith
Elementen

17

Minifiguren

Darth Vader

Leeftijd

6+

Introductie 2008
Prijs

Vlag-US US $9,99

Verpakking

Blister

Gewicht (gram)

51

De pen P2155 Darth Vader Ballpoint Pen werd uitgebracht in 2008 als onderdeel van het Star Wars - Episode III: Revenge of the Sith thema.

Samenstelling

De set bestaat uit een rode stabilo pen met daar in geklemd het minifiguur van Darth Vader, die een zwarte helm en cape draagt. Met de bijgeleverde oranje, rode en zwarte bouwstenen kan de samenstelling van de pen worden veranderd. De oranje kraal heeft een afbeelding van de zwarte helm en de zwarte kraal heeft de naam van Vader onder een grote V in rood met witte rand.

LEGO.com

LEGO logo P2155 Darth Vader Ballpoint Pen

Het is de enige pen die je zelf kunt verbinden en bouwen - in LEGO Star Wars stijl! Kies uit een verscheidenheid aan unieke stukken, zoals Darth Vader minifiguur elementen, en monteer je pen in elke volgorde die je kiest! Balpen schrijft in zwarte inkt. Pen is voorzien van een voorgevormde handgreep voor het schrijven met comfort! Speciale elementen bevatten minifiguur stukken en Darth Vader's cape!

Notitie

  • De pen is een heruitgave van de P2155 Darth Vader Pen uit 2006, nu in Clone Wars verpakking.
  • In verschillende bronnen staat de pen als 'Connect & Build Pen'. De vermelding als op de verpakking is hier aangehouden.
  • Op de achterkant van de verpakking staat de vermelding van het jaar 2008; dat is hier aangehouden.
  • Het subthema Episode III: Revenge of the Sith is een aanname; in de aanbieding voor de verkopers is te zien dat de set wordt uitgebracht in het kader van de introductie van dit thema op 19 mei 2005.
  • De pen gaat dwars door het minifiguur, dat van een ander plastic is dan het standaard minifiguur.
  • De pen is onder licentie van de LEGO Groep geproduceerd door Stylus Inc. in Southfield (MI) in de Verenigde Staten.

Verwijzingen

Andere sets met pen van Darth Vader:

Galerij

Verpakking

Set

Minifiguren