Wikia

Meerstad Wachtpost
Lake-town Guard lor086
ja
Thema The Hobbit
SubthemaThe Desolation of Smaug
Accessoires

Helm
Speer
Speer (4 haken)

Introductie

2013

Meerstad Wachtpost is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2013 als onderdeel van het The Hobbit - The Desolation of Smaug thema.

Samenstelling

Het minifiguur kent slecht één variant, draagt zilverkleurige helm met donker beige rand en roodbruine flappen aan de zijkant, heeft vleeskleurig gezicht, met norse blik, bruine borstelige wenkbrauwen, zwarte ogen met witte pupil, bruine baard en snor, kuiltje in de kin, romp met tekening van donker paarse jas die doorloopt op de benen, zilverkleurige bescherming, bruine riem met gespen, zilverkleurige armen, vleeskleurige handen, donkerrode heupen en benen waar de donker paarse jas op doorloopt en zilverkleurige bescherming.

LEGO.com

LEGO logo Lake-town Guard

79013 Lake town Guard

De mensen van Lake-town zijn afstammelingen van het Koninkrijk Dal, en hun wachters zijn goed opgeleid en oplettend. Ook al zijn de wachters van Lake-town altijd gewapend en klaar om hun stad te verdedigen, Smaug is al jaren lang niet gezien en velen geloven dat de draak slechts een legende of sprookje is...

Ontmoet de Meerstad wachtpost in 79013 Meerstad achtervolging

Notities

  • Bij de beschrijving op de Nederlandse site is Lake-town niet altijd vertaald als "Meerstad". Hier is de omschrijving als van de reguliere set aangehouden.
  • De link in de omschrijving is een aanname; op het moment van aanmaken was de set niet meer zichtbaar.

Verwijzingen

Optredens

Sets

Lake-town Guard lor086
lor086
30216-1 handleiding
30216 Lake-town Guard The Desolation of Smaug met speer
Lake-town Guard lor086
lor086
79013-1 product
79013 Meerstad Achtervolging The Desolation of Smaug met speer

Videogames

Galerij

79013 Lake town Guard (1)
Icoon
Lake-town Guard - lor086