Wikia

Galadriel
Galadriel lor103 verh
ja
Thema The Hobbit
SubthemaThe Battle of the Five Armies
Accessoires

Cape
Licht van Eärendil

Introductie

2014

Galadriel is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2014 als onderdeel van het The Hobbit - The Battle of the Five Armies thema.

Samenstelling

Het minifiguur, in één variatie verschenen, heeft lang goudkleurig haar met vlechten aan de voorkant, zilverkleurige haarband, puntige oren, vleeskleurig dubbelzijdig gezicht met neutrale en boze blik, respectievelijk zwarte ogen met witte pupil en witte ogen, bruine wenkbrauwen, kaaklijn, lichtbruine lippen, draagt witte cape, witte torso met tekening van jurk in plaats van benen, zilverkleurig ontwerp, vleeskleurige armen en handen.

LEGO.com

LEGO logo Galadriel

Galadriel-1

Galadriel staat bekend als de Vrouwe van Lórien en de Vrouwe van Licht en werd geboren toen de Eerste Era nog niet eens begonnen was. Ze is leeftijdloos, mooi en wijs en ze draagt Nenya, een van de drie Elfenringen van Macht. Ze beschermt en heerst over het bos van Lothlórien vlak bij de Nevelbergen, samen met haar man Lord Celeborn. Ze is erg geliefd onder haar mensen. Ze is een goede vriendin en bondgenote van Gandalf de Grijze en ze is lid van de Witte Raad die de duistere tovenaar Sauron probeert tegen te houden bij zijn verovering van Midden-aarde.

Ontmoet Galadriel in 79015 Tovenaar-Koning Duel

Notities

  • Het is onduidelijk waarom in de beschrijving van de biografie verschillende woorden schuin staan weergegeven.

Verwijzingen

Optredens

Sets

Galadriel lor103 verh
lor103
79015-1 product
79015 Tovenaar-Koning Duel The Hobbit met Licht van Eärendil

Videogames

Galerij

Galadriel rotater
Icoon
Galadriel - lor103