Wikia

Darth Vader Limited Edition Maquette
GGSW002 box
NummerGGSW002
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Star Wars
SubthemaEpisode III: Revenge of the Sith
Elementen

4

Introductie 2007
Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

648

Afmetingen (cm)

14 x 22 x 17

De maquette GGSW002 Darth Vader Limited Edition Maquette werd uitgebracht in 2007 als onderdeel van het Star Wars - Episode III: Revenge of the Sith thema.

Samenstelling

De maquette, in beperkte oplage gemaakt door Gentle Giant, is een model van het Darth Vader minifiguur met zwarte helm en cape , en rood lichtzwaard.
Het model is ruim 15 centimeter hoog, ongeveer driemaal de originele grootte. De vier onderdelen zijn het hoofd met helm, de romp op een plaat, een lichtzwaard en een LEGO Star Wars logo plaatje.
Het figuur staat in een lopende houding met het lichtzwaard geheven voor het gezicht.
De onderdelen zijn gemaakt van een zacht soort plastic en fragiel. Het is niet bedoeld om mee te spelen. Omdat het hoofd magnetisch is kan het draaien. Ook het logo plaatje is magnetisch.

LEGO

LEGO logo Darth Vader Limited Edition Maquette

Introductie van de LEGO Star Wars Darth Vader minifiguur maquette -- een prachtig verzamelobject voor de volwassen LEGO Star Wars fan, net op tijd voor de feestdagen! Deze limited-edition maquette wordt geleverd met een Certificaat van Authenticiteit en bevat een verwijderbaar, magnetisch hoofd en logo plaat, en is ruim 15 centimeter hoog.

  • Luke Skywalker Maquette meet 15 cm hoog, 11 cm breed en 11 cm diep!
  • Magnetisch element zorgt dat Vader's hoofd in elke richting kan draaien!
  • Bevat Certificate of Authenticity!
  • Prachtig cadeau voor volwassen LEGO Star Wars verzamelaar!

Belangrijke mededeling: door de magnetische eigenschappen en gebruik van polyresin, is het alleen bedoeld als een verzameling en niet als speelgoed.

Notities

  • Ter gelegenheid van 30 jaar LEGO Star Wars bracht LEGO in samenwerking met Gentle Giant vijf maquettes uit.
  • Volgens Brickipedia is de maquette uit 2008 en heeft de maquette geen nummer aanduiding. Op de onderkant van de verpakking staat SKU:SWSLEGO_01. Bricklink en Brickset gebruiken GGSW002 als aanduiding; dat is hier aangehouden.
  • Volgens Brickipedia kost de maquette wel US$ 69,99.
  • Slechts 1000 zijn maquettes gemaakt. Elke maquette heeft een uniek nummer en komt met een bewijs van authenticiteit.
  • De maquette was exclusief verkrijgbaar bij StarWarsShop.com.
  • De nummers 1 tot en met 100 waren voorzien van een extra 'chase' hoofd van Anakin.
  • Episode III is een aanname: hierin ondergaat Anakin de gedaanteverandering in Darth Vader.

Verwijzingen

Zie ook:

Galerij

Verpakking

Anakin Skywalker, once a Jedi Knight, becomes this scourge of the Jedi when seduced by Darth Disdious and the dark side. As tight-hand man to the Emperor, he enforceds command and obedience wherever he treads. But humanity remains, as one day he will revolt and defeat the Emperor to save his son, Luke Skywalker
Dit is een vrije vertaling van de tekst op de verpakking.

Set