Wikia

Core Hunter
6222 set 1
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBreakout
Elementen

51

Introductie

2012

Core Hunter is een figuur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2012 als onderdeel van het Hero Factory - Breakout thema.

Samenstelling

Het figuur heeft een unieke build onder de Hero Factory sets. Hij is meestal gemaakt van zwart, zilver en rood stukken, met een paar transparante oranje stukken in de set. Hij heeft een staart gemaakt van twee stukken BIONICLE vleugel, die aansluiten op twee ledematen stukken, die op hun beurt aansluiten op het lichaam. Twee vinnen, dezelfde stukken als havik Furno de vleugels, zijn aangebracht aan het been-joint delen op het lichaam, die in de film te helpen Jawblade bewegen op het land. Een transparant oranje armor stuk gaat op de bovenkant van zijn lichaam, met een zilveren harnas add-on erboven. Jawblade heeft een grote onderkaak, ook gebruikt als BIONICLE voeten, dat beweegt met twee kleine vinnen, dezelfde stukken als de staart. Zijn pootjes regelmatig bovenarm verbindingen met twee hals-extensies voor onderarmen. Hij heeft zwarte handen met zilveren en rode wapens, die dezelfde stukken als Furno's 1.0 wapens. Zijn hoofd is kleiner dan zijn onderkaak, en is een nieuw stuk voor deze set. Het wordt aangesloten op een transparante oranje 'hoofd', dat is eigenlijk een van de oude hand-type stukken. De set bestaat uit vijf rode pieken in de verschillende plaatsen.

Biografie

LEGO logo Core Hunter

Core Hunter bio
Zijn naam zegt het al: hij is op jacht naar Heldenkernen. Het is zwaar werk, maar hij houdt ervan. Je zou kunnen zeggen dat Core Hunter van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt. En wie zou dat niet willen? Afgezien van de helden, natuurlijk. Hij is enorm trots op zijn verzameling “oude” kernen van overwonnen Helden en hij is altijd op zoek naar nieuwe slachtoffers. Helaas voor onze Helden is Core Hunter redelijk intelligent en een enorme perfectionist. Een slecht karakter en hoge intelligentie vormen een gevaarlijke combinatie. Je vraagt je af hoe ver hij het had kunnen schoppen als hij zijn intelligentie voor een goed doel had gebruikt...

Verhaal

Volgens het boek met de titel “The Doom Box,” geschreven door Greg Farshtey, Core Hunter was ooit een held, maar ging schurk net als Von Nebula. Blijkbaar Core Hunter groeide een reputatie voor het chirurgisch verwijderen van Hero Kernen spoedig daarna en werd uiteindelijk gearresteerd door de Hero Factory.

In de tijd van de Breakout, Core Hunter nooit verlaten de planeet (in tegenstelling tot de andere schurken) en ging naar Makuhero City om prooi op de helden die werden gestuurd om hem neer te halen. Het is momenteel niet bekend of hij ooit gestopt of niet, maar soms daarna zal hij erin slaagde te ontsnappen of te verlaten.

Uiteindelijk verlaten, Core Hunter ging naar de mega-wapen bekend als de Doom Box samen met diverse andere schurken terug te krijgen. Gemaakt 5,000 jaar geleden de Doom Box moest de macht om alles en iedereen de gebruiker wilde vernietigen. Toen het werd opgericht had het een grote fout, het kan niet worden gestopt. Dus, de leider van het team; Acteur; die het heeft gemaakt gebruik gemaakt van een energie bijl aan de box te splitsen in drie stukken. De een die niet wilde de doos te vernietigen; Deneb, trok een kaart van het universum voor waar ze verborg de stukken, die werd verhandeld en verkocht helemaal naar beneden naar Core Hunter.

Verwijzingen

Zie ook

Optredens

6222 box
6222 Core Hunter Hero Factory

Galerij