Wikia

Bruizer
44005 set 1
ja
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBrain Attack
Elementen

62

Introductie

2013

Bruizer is een figuur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2013 als onderdeel van het Hero Factory - Brain Attack thema.

Samenstelling

Het figuur is uitgevoerd in donker 'blauwig' grijs, met hoekig masker, doorzichtig oranje brein, trans neon-groen hoofd, extra harnas met stekels op de schouders en ellebogen, stekels op de handen en het rechterbovenbeen. Het lichaam is asymmetrisch, hij heeft een grote, volumineuze arm en vuist, terwijl de andere is dunner met een kleine dolk. Het model heeft op de rug een hendel waarmee de rechterarm op en neer kan worden bewogen.

Verhaal

Bruizer was vroeger een Rock Giant dat woonde in een berggebied op de Makuhero Planeet. Brains landde in zijn gebied en transformeerde hem in een krachtig beest, en Bruizer ging op weg om Makuhero stad te vernietigen. Helden vielen Bruizer in de stad aan, in een poging om de invasie af te weren. Bulk was speciaal uitgerust met een boor om het stenen monster te verslaan. Zijn hersenen werden verwijderd in de strijd waardoor zijn mutatie werd teruggedraaid, en hij keerde terug naar zijn vaderland.

Verwijzingen

Optredens

44005 box
44005 Bruizer Brain Attack

Zie ook:

Galerij

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.