Wikia

Barriss Offee
Barriss Offee lsw269
ja
Thema Star Wars
SubthemaEpisode III: Revenge of the Sith
Accessoires

Kap (zwart)
Cape (zwart)
Lichtzwaard (blauw)

Introductie

2010

Barriss Offee is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2010 als onderdeel van het Star Wars - Episode III: Revenge of the Sith thema.

SamenstellingEdit

Het minifiguur is tot op heden in slechts één uitvoering verschenen. Ze heeft een zwarte romp met zwarte armen en benen. De romp heeft alleen een afdruk op de voorkant; de donkerblauwe afdruk toont de kledij die Barriss gewoonlijk droeg, met een gedrukte gordel (bruin met een glimmend gouden gesp) aan de onderkant. Barriss' hoofd en handen hebben een geel-groene vleeskleurige huid. De afdrukken op het gezicht hebben verschillende kleuren; een zwarte print voor de wenkbrauwen, wimpers, ogen en detaillering voor de mond, wit voor de pupillen, donkerblauw voor de mond en tatoeages in het centrum van het gezicht. Er is ook een aantal extra afdrukken rond de bovenkant van de ogen voor extra detail.
Het minifiguur draag een zwarte kap met een bijpassende zwarte cape en heeft een blauw-bladig lichtzwaard met een chromen zilveren gevest.

VerhaalEdit

Quote: "Barriss Offee, your training is complete" -- Luminara Unduli

Barriss Offee was een Mirialan Jedi en de Padawan van Luminara Unduli. Ze was makkelijk herkenbaar aan de geruite tatoeages op haar gelaat en handpalmen. Offee was een begenadigd Jedi Healer. Ze nam deel aan vele veldslagen in de Clone Wars, met inbegrip van de Tweede Slag om Geonosis en de Tweede Slag bij Felucia. Tijdens de tweede Battle of Geonosis, infiltreerde zij en Ahsoka Tano een Separatisten wapenfabriek om het te vernietigen, terwijl Anakin Skywalker en Luminara Unduli bovengronds vochten. Ze overleefde die slag, maar werd gedood op Felucia door klonen in een AT-TE tijdens Order 66.

NotitiesEdit

  • Het minifiguur is een van de twee die een geel-groene vleeskleurige huid hebben, de andere is Luminara Unduli.

VerwijzingenEdit

OptredensEdit

Sets

Merchandise

Videogames