Wikia

Agent Chase
Agent Chase agt001
ja
Thema Agents
Accessoires

Helm
Jetpack (Samengesteld)
Pistool

Introductie

2008

Agent Chase is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2008 als onderdeel van het Agents thema.

Verhaal

Agent Chase is de hoofdpersoon in het thema Agents. Hij is gespecialiseerd in gevaarlijke missies en de leider van de agenten. Hij verschijnt in de videogames 4850307 LEGO Battles als een unlockable verborgen held, en in Kadar Smashers als een aanpasbare minifiguur. Ook is hij een netwerker op Mijn Lego Network.

Samenstelling

Agent Chase gezicht 3626bpb299

Het minifiguur was een van de eerste met een dubbelzijdige gezicht. Het gezicht is geel met aan de ene zijde met ogen met pupil en een opgetrokken linker mondhoek waardoor hij een boze blik heeft, aan de andere zijde met een headset en blauw getinte ronde bril en een opgetrokken rechter mondhoek waardoor hij een stoere blik heeft. Hij heeft zwart haar, een blauw uniform met lime-groene belijning, dat doorloopt over het heupgewricht. Er is een print van een embleem op de linker borst met een grote A en op het linkerbeen van een wit identiteitsplaatje. Zijn handen zijn grijs. Er zijn verschillende versies van het minifiguur:

Agent Chase agt001
agt001 Agents met dubbelzijdig gezicht
BrickLink ico Minifiguur op BrickLink
Agent Chase agt001
agt001a Agents met enkelzijdig gezicht: de 'boze blik'
BrickLink ico Minifiguur op BrickLink
Agent Chase agt004
agt004 Agents met dubbelzijdig gezicht, met nek bevestiging voor jetpack
BrickLink ico Minifiguur op BrickLink

Notities

Agent Chase agt004 met pistool
  • Chase is ook te zien in LEGO Battles: Ninjago als een politieagent in de tweede vorm, maar hij draagt ​​geen bril.
  • Zijn gezicht met 'boze blik' wordt gebruikt in een aantal andere thema's, zoals het City thema als de politiechef.
  • Chase verschijnt in een totaal van 9 sets, terwijl de andere agenten verschijnen in 4 sets (Agenten: Agent Charge, Agent Fuse, Agent Trace) of ze zijn exclusief voor 1 set (Agenten: Agent Swipe , Agent Swift).

Verwijzingen

Optredens

Sets

Agent Chase agt004
agt004
8631 box art
8631 Mission 1: Jetpack Pursuit Agents met Jetpack

Dit artikel is een Begin. Je kan Brickipedia helpen door deze pagina te bewerken.