Wikia

Dark Side Developer Kit
9754 box
Nummer9754
Productlijn LEGO MINDSTORMS
Thema Star Wars
Elementen

578

Leeftijd

9+

Introductie 2000
Prijs

Vlag-UK £89,99
Vlag-US US $99,99

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

1550

Afmetingen (cm)

48 x 29 x 7

De 9754 Dark Side Developer Kit werd in 2000 uitgebracht als onderdeel van de MINDSTORMS productlijn met het thema Star Wars.

Samenstelling

De Mindstorms set is gebaseerd op drie droid modellen: een Imperial AT-AT Walker, een Destroyer Droid (Droideka) en een Vulture Droid.

LEGO

LEGO logo 9754 Dark Side Developer Kit

Bouw nu je eigen wandelende Star Wars robots. Zoals de Imperial AT-AT Walker die zich op vier poten voortbeweegt, of de Destroyer Droid die op twee benen door het leven gaat. Met 3 moeilijkheidsgraden: Sith Apprentice, Sith Lord en Sith Master. Vanaf 9 jaar.

De Micro Scout is een krachtige LEGO microcomputer die werkt als het brein van je MINDSTORMS Star Wars modellen. Breng je robots tot leven met de ingebouwde lichtsensor, motor en 7 voorgeprogrammeerde acties.
Dit is een beschrijving overgenomen van de LEGO catalogus van januari-juli 2002.

LEGO logo Bouw een AT-AT, dat loopt op vier poten!

Of maak een Destroyer Droid dat een aanval doet. Breng deze en honderden van je eigen op Star Wars geïnspireerde uitvindingen tot leven - met de Star Wars Dark Side Developer Kit. Begin met eenvoudige wandelende mechanismen die minder dan 30 minuten kosten om te bouwen. Dan op naar meer ambitieuze droids die bewegen en lopen. Een modulair bouwsysteem laat je bouwen met constructiedelen, waardoor honderden werkende droids gemakkelijk te maken en aan te passen zijn. Al deze grote robot uitvindingen worden aangedreven door de Micro Scout, de kleinste LEGO microcomputer. Set bestaat uit de Micro Scout en 3 Constructopedias. Je krijgt ook tips voor het bouwen en programmeren van je eigen originele uitvindingen. Vereist 2AA batterijen (niet inbegrepen). Geen PC vereist voor het gebruik. Leeftijden 9 +. 578 stuks.

Verwijzingen

Galerij