Wikia

Jabba's Palace
9516 alt1
Nummer9516
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Star Wars
SubthemaClassic

Episode VI: Return of the Jedi

Elementen

717

Minifiguren

Han Solo
Han Solo (Carbonite)
Bib Fortuna
Gamorrean Guard
Chewbacca
Oola
B'omarr Monk
Jabba the Hutt
Salacious B. Crumb
Leia Organa

Leeftijd

9 - 14

Introductie 2012
Prijs

Vlag-NL €149,99
Vlag-UK £119,99
Vlag-US US $119,99
Vlag-AU AU $199,99

De set 9516 Jabba's Palace werd uitgebracht in 2012 als onderdeel van het Star Wars - Classic thema.

SamenstellingEdit

Deze set bevat Jabba's Palace, met Rancor gat, toren met 3 verdiepingen, troon van Jabba, 2de verdieping van de toren bevat wapens. Deze set bevat ook 10 minifiguren: Han Solo, Han Solo (Carbonite), Bib Fortuna, een Gamorrean Guard, Chewbacca, Oola, B'omarr Monk, Jabba the Hutt, Salacious B. Crumb en Leia Organa.

VerhaalEdit

Han Solo is gevangengenomen door de premiejager Boba Fett en is naar Jabba's Paleis gebracht. Luke Skywalker heeft een plan bedacht waardoor hij Han kan bevrijden maar daarvoor heeft hij wel al zijn vrienden nodig. Zou Lukes plan lukken of word het helemaal niks, jij beslist?

LEGO.comEdit

LEGO logo Redt Han Solo uit Jabba's Paleis!

In Jabba’s Palace™ op de planeet Tatooine heeft Princess Leia zich vermomd als Boushh. Ze probeert Chewbacca en de in carboniet ingevroren Han Solo te redden. Komt de prinses ongedeerd voorbij de kanonnen, de bewakingsapparatuur en de raketten op het dak van het paleis? Of lukt het Jabba en zijn handlangers om de prinses te arresteren en gevangen te zetten onder Jabba's troon? Inclusief 9 minifiguren: Jabba, Salacious Crumb, Bib Fortuna, Gamorrean Guard, Oola, Han Solo, Princess Leia in Boushh vermomming, Chewbacca en B'omarr Monk.

NotitiesEdit

VerwijzingenEdit

GalerijEdit

Verpakking

SetEdit

MinifigurenEdit