Wikia

Gungan Sub
9499 box
Nummer9499
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Star Wars
SubthemaEpisode I: The Phantom Menace
Elementen

465

Minifiguren

Queen Amidala
Jar Jar Binks
Qui-Gon Jinn
Obi-Wan Kenobi

Leeftijd

8 - 14

Introductie 2012
Prijs

Vlag-NL €69,99
Vlag-UK £54,99 02 Jun 12 - 25 Dec 13
Vlag-US US $69,99 23 Jul 12 - 05 Dec 13
Vlag-CA CA $89,99 23 Jul 12 - 05 Dec 13
Vlag-AU AU $99,99

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

912

Afmetingen (cm)

37,8 x 35,4 x 7,05

De set 9499 Gungan Sub werd uitgebracht in 2012 als onderdeel van het Star Wars - Episode I: The Phantom Menace thema.

SamenstellingEdit

De set bevat een Gungan Sub en vier minifiguren - Qui-Gon Jinn, Queen Amidala, Obi-Wan Kenobi en Jar Jar Binks.

De Gungan Sub is grijs met blauwe accenten. Er is een blauw anker op de voorzijde van het compartiment, met vier oranje lichten. De sub heeft vier raketten en drie openende cockpits; één met een mijn, één met de Jedi accessoires, en de voorste met ruimte voor de minifiguren. De schroef bestaat uit gedraaide blauwe buizen, achter, in aansluiting op de afneembare mini-sub. De mini-sub, met blauwe markeringen, heeft een harpoen.

Van de minifiguren draagt Queen Amidala een hoed. Qui-Gon Jinn draagt een bruine cape. Hij heeft een groen lichtzwaard. Obi-Wan Kenobi draagt ook een bruine cape en heeft een blauw lichtzwaard. Op de andere kant van de gezichten van de twee Jedi is een zuurstofmasker geprint. Jar Jar Binks heeft een zwarte harpoen.

LEGO.comEdit

LEGO logo Reis door de onderwaterwereld van Naboo met de Gungan Sub!

Jar Jar Binks begeleidt zijn twee vrienden Obi-Wan Kenobi en Qui-Gon Jinn door de onderwater wereld van Naboo met behulp van de Gungan Sub. Dit ding moet op één van de onderwater wezens lijken, om zo veilig te kunnen reizen. De Sub bevat een grote cockpit, een laadruimte, Opbergdozen, een draaiende staart en ook nog een mini-Sub met een harpoen. Inclusief Queen Amidala, Obi-Wan Kenobi, Qui-Gon Jinn en Jar Jar Binks.

  • Inclusief Queen Amidala, Obi-Wan Kenobi, Qui-Gon Jinn en Jar Jar Binks
  • Bevat openende cockpit, 2 laadruimen, 2 containers, roterende staart, 4 raketten, afneembare mini-sub met harpoen en 2 lichtzwaarden
  • Maak de mini-sub!
  • Vuur de raketten!
  • Draai de hoofden van Qui-Gon Jinn en Obi-Wan Kenobi en onthul met onderwater adem-apparaten!
  • Gungan Sub meet meer dan 43cm lang en 27cm breed

VerhaalEdit

Na het gebruik van mind-controlerende vaardigheden op Big Boss Nass, maken Qui-Gon Jinn, Obi-Wan Kenobi en Jar Jar Binks gebruik van de sub. Ze reizen door de kern van de planeet om naar Theed Palace te gaan waar ze Queen Amidala moeten redden.

NotitiesEdit

  • Deze set is een remake van de set 7161 Gungan Sub (1999).
  • In tegenstelling tot de vorige versie van de set, kunnen hier wel drie minifiguren in.
  • Alle minifiguren in deze set zijn exclusief behalve Jar Jar.

VerwijzingenEdit

Andere sets met Gungan Sub:

GalerijEdit

Verpakking

Set

Minifiguren

Video

LEGO Star Wars 9499 Gungan Sub

LEGO Star Wars 9499 Gungan Sub