Wikia

Anakin's Jedi Starfighter (Clone Wars)
7669-2 box
Nummer7669
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Star Wars
SubthemaClone Wars
Elementen

153

Minifiguren

Anakin Skywalker
R2-D2

Leeftijd

7 - 12

Introductie 2008, september
Prijs

Vlag-NL - vanaf september 2008
Vlag-DE €25,99 vanaf september 2008
Vlag-UK £21,49 02 Jan 08 - 25 Oct 09
Vlag-US US $19,99 22 Dec 07 - 10 Nov 09
Vlag-AU AU $29,99

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

374

Afmetingen (cm)

28,8 x 28,8 x 4,8

De set 7669 Anakin's Jedi Starfighter (Clone Wars) werd uitgebracht in 2008 als onderdeel van het Star Wars - Clone Wars thema.

Samenstelling

De set bevat een Anakin's Delta-7 Jedi Starfighter en de minifiguren van Anakin Skywalker en R2-D2.

De starfighter is voornamelijk opgebouwd uit donkere en lichtgrijze stukken, met gele details. De Starfighter heeft een soort 'V' vorm met wat extra onderdelen aan de achterkant. Het schip heeft verschillende schuine stenen en een staart aan de achterkant. Aan de achterkant van de vleugels hangen lichtgrijze motoren. Voor de te openen cockpit, met plaats voor de piloot, is een ruimte voor de astromech droid. Door op een transparant blauwe hendel te drukken, wordt de droid gelanceerd. Andere functies van de Starfighter zijn het intrekbare landingsgestel, de flick-vuren raketten onder de vleugels, en de lichten op de vleugels. Stickers zijn toegevoegd voor meer detail.

Van de minifiguren draagt Anakin Skywalker een blauw lichtzwaard.

LEGO

LEGO logo Gevecht met Anakin in Star Wars: The Clone Wars!

Dit komt rechtstreeks uit de nieuwe Clone Wars CG-geanimeerde tv-serie, het is Anakin Skywalker's aangepaste Jedi Starfighter! Vecht tegen de strijdkrachten van de separatisten en de donkere kant met 'knip' raketten, intrekbaar landingsgestel en een knop voor het uitwerpen van R2-D2.

  • Inclusief R2-D2 en nieuw Anakin Skywalker minifiguur!
  • Jedi Starfighter meet 25cm lang!

Verhaal

Anakin's Jedi Starfighter werd gebruikt door Anakin tijdens de Clone Wars. Het werd verwoest toen R2-D2 werd gevangen, maar Anakin wist te ontsnappen.

Notities

Verwijzingen

Zie ook:

Galerij

Verpakking

Set

Minifiguren