Wikia

Republic Gunship
Sw1a
Nummer75021
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Star Wars
SubthemaEpisode II: Attack of the Clones
Elementen

1175

Minifiguren

Anakin Skywalker
Obi-Wan Kenobi
Padmé Amidala
Super Battle Droid (2)
Clone Trooper Captain
Clone Pilot

Leeftijd

9-14

Introductie 2013
Prijs

Vlag-NL €139,99
Vlag-UK £109,99
Vlag-US US $119,99
Vlag-AU AU $179,99

De set 75021 Republic Gunship werd uitgebracht in 2013 als onderdeel van het Star Wars - Episode II: Attack of the Clones thema.

SamenstellingEdit

Deze set bevat het Republic Gunship, met 4 kanonnen met plek voor een minifiguur, 8 raketten, 2 deuren, met 1 cockpit met plek voor co-pilot. Deze set bevat 7 minifiguren: Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi, Padmé Amidala, twee Super Battle Droids, een Clone Trooper Captain en een Clone Pilot.

Van de minifiguren heeft de Clone Pilot een blaster pistool.

VerhaalEdit

Terwijl in de Arena hard gevochten wordt knijpt Count Dooku er tussen uit. Maar Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi en Padmé Amidala zetten de achtervolging in. Krijgen ze Count Dooku te pakken voordat hij zijn Secret Hangar bereikt en vlucht met de Death Star plannen.

LEGO.comEdit

LEGO logo Red onze helden met het Republic Gunship!

Race naar Geonosis in dit machtige LEGO Star Wars Republic Gunship en red Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker en Padmé Amidala die worden aangevallen door 2 Super Battle Droids™! Bestook de vijand vanuit de 4 ronde geschutskoepels. In het voorste compartiment vind je nieuwe raketten om in de 8 lanceerbuizen op de bovenkant te laden! Maak het zij- en achterluik open en lanceer de swoop bike! Met stevig handvat waaraan het kan worden opgetild! Inclusief 7 minifiguren met wapens: Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker, Padmé Amidala, Clone Trooper kapitein, Clone Trooper en 2 Super Battle Droids.

VerwijzingenEdit

GalerijEdit

VerpakkigEdit

SetEdit

MinifigurenEdit