Wikia

Duel on Geonosis
Sw1d
Nummer75017
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Star Wars
SubthemaEpisode II: Attack of the Clones
Elementen

391

Minifiguren

Count Dooku
Yoda
FA-4
Poggle the Lesser

Leeftijd

8-14

Introductie 2013
Prijs

Vlag-NL €54,99
Vlag-UK £39,99
Vlag-US US $39,99
Vlag-AU AU $69,99

De set 75017 Duel on Geonosis werd uitgebracht in 2013 als onderdeel van het Star Wars - Episode II: Attack of the Clones thema.

SamenstellingEdit

Deze set bevat een hangar met speeder bike en 4 minifiguren - Count Dooku, Yoda, FA-4 en Poggle the Lesser.

De hangar, Count Dooku's secret Hangar op Geonosis, bevat een paal de op Anakin Skywalker hoort te vallen, een paal om Yoda heen en weer te kunnen bewegen en bliksem die Dooku kan afvuren.

Van de minifiguren draagt Count Dooku een roodbruine cape en hij heeft een rood lichtzwaard met krom gevest. Yoda heeft een groen lichtzwaard.

VerhaalEdit

Count Dooku vlucht naar zijn secret hangar, zodat hij weg kan van Geonosis en de plannen voor de Death Star kan afleveren bij Palpatine. Maar helaas wordt hij gevolgd door Obi-Wan Kenobi en Anakin Skywalker, het gevecht tegen Dooku barst los. Dooku blijkt uiteindelijk te sterk te zijn, maar dan komt Yoda hen helpen. Wie gaat er winnen, Dooku of zijn oud meester Yoda?

LEGO.comEdit

LEGO logo Versla Graaf Dooku en bemachtig de plannen van de Death Star!

Verhinder dat Count Dooku™ Geonosis™ verlaat met de bouwtekeningen voor de Death Star! Gebruik de Force, zodat Jedi Master Yoda™ vliegend aan de bliksemaanval van de Sith Lord kan ontsnappen en Dooku voor het gerecht kan brengen. Verhinder dat hij de schuilplaats verwoest en ontsnapt op zijn speeder. Inclusief 4 minifiguren met wapens: Count Dooku, Yoda, Poggle the Lesser en Dooku’s Pilot Droid™.

NotitiesEdit

VerwijzingenEdit

GalerijEdit

VerpakkingEdit

SetEdit

MinifigurenEdit