Wikia

Rancor Pit
75005a
Nummer75005
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Star Wars
SubthemaClassic

Episode VI: Return of the Jedi

Elementen

380

Minifiguren

Luke Skywalker
Malakili
Gamorrean Guard
Skelet

Dieren

Rancor

Leeftijd

8 - 14

Introductie 2013
Prijs

Vlag-NL €69,99
Vlag-BE  €69,99
Vlag-DE €69,99
Vlag-UK £59,99 03 Jan 13 - 02 Jan 15
Vlag-US US $59,99 28 Dec 12 - 15 Dec 14
Vlag-CA CA $74,99 27 Dec 12 - 15 Dec 14
Vlag-AU AU $99,99

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

1042

Afmetingen (cm)

47,5 x 27,7 x 7

De set 75005 Rancor Pit werd uitgebracht in 2013 als onderdeel van het Star Wars - Classic thema.

SamenstellingEdit

Deze set bevat de Rancor Pit, met grote poort waarmee je de Rancor moet pletten, Rancor cel met zij door voor de Wachters. Deze set bevat ook 4 minifiguren & één dier: Luke Skywalker, Malakili, een Gamorrean Guard, een Skelet en de Rancor.

VerhaalEdit

Luke Skywalker loopt Jabba's Paleis binnen en vraagt aan Jabba the Hutt of hij Han Solo wil vrijlaten. Jabba antwoord nee en gooit Luke Skywalker in de Rancor Pit, Luke moet nu vechten om zijn leven. Zou het Luke lukken om de kwaadaardige Rancor te verslaan en Han Solo te bevrijden?

LEGO.comEdit

LEGO logo Ontsnap aan de klauwen van de machtige Rancor!

Bouw een beroemde scène na uit de film Star Wars™: Episode VI Return of the Jedi™ met deze stapelbare set. Jedi Meester Luke Skywalker zit gevangen in de Rancor™ kuil onder Jabba the Hutt’s Paleis. Hoe kan hij ontsnappen? Zoek een uitweg voordat het valhek open gaat en de vreselijke rancor binnenkomt. Sla de rancor met het bot om de Gammorreaanse wachtpost te redden. Ga op zoek naar het verborgen vak met de geheime sleutel of laat het valhek neerkomen op de kop van de rancor! Combineer de set met LEGO® Star Wars 9516 Jabba’s Palace™ voor een gestapelde scène met valluik. Inclusief rancor, skelet en 3 minifiguren: Luke Skywalker, Malakili en een Gammorreaane wachter.

NotitiesEdit

VerwijzingenEdit

GalerijEdit

Verpakking

Set

Minifiguren