Wikia

Venice Canal Chase
7197 box
Nummer7197
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Indiana Jones
SubthemaLast Crusade
Elementen

420

Minifiguren

Indiana Jones
Elsa Schneider
Kazim
Grail Guardian

Leeftijd

7 - 14

Introductie 2009
Prijs

€46.99 / US $39,99 28 Jun 09 - 07 Jul 10
££29.99 02 Jul 09 - 27 Jun 10

De set 7197 Venice Canal Chase werd uitgebracht in 2009 als onderdeel van het Indiana Jones - Last Crusade thema.

SamenstellingEdit

De set bestaat uit een brug en twee boten en twee palen en vier minifiguren - Indiana Jones, met bruine hoed, revolver en zweep, Elsa Schneider, Kazim met machinegeweer, en Grail Guardian met pistool.

LEGO.comEdit

LEGO logo De hoeders van de Graal gaan in de achtervolging!

Indy en Elsa ontsnappen door de grachten van Venetië met de kaart met plaats van de Heilige Graal. Ze worden achtervolgd door een geheime orde van hoeders die gezworen hebben te voorkomen dat de Graal wordt ontdekt! Zijn een instortende pier en een ontploffing naast de boot genoeg om ze uit de gevarenzone te houden? Inclusief Indiana Jones, Dr Elsa Schneider en 2 Graal Guardian minifiguren.

  • Beleef opnieuw de spannende avonturen uit de film The Last Crusade!
  • Inclusief 4 minifiguren: Indiana Jones, Dr Elsa Schneider en 2 Grail Guardians!
  • Met een instortende brug, breekbare boot bodem, ontploffende motor, en de geheime schuilplaats!
  • Elke boot meet 17cm lang!

NotitiesEdit

  • Op de doos staan de vlaggen aan de achterzijde van de boten tegenovergesteld afgebeeld ten opzichte van de film. Dit is echter eenvoudig verholpen door simpelweg de vlaggen van de boten om te wisselen.

VerwijzingEdit

GalerijEdit

Verpakking

Set

Minifiguren