Wikia

Voltix
6283 box
Nummer6283
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBreakout
Elementen

61

Figuren

Voltix

Leeftijd

7 - 14

Introductie 2012, juli
Prijs

Vlag-NL €12,99
Vlag-DE €12,99
Vlag-UK £9,99 26 Jul 12 - 26 Oct 13
Vlag-US US $12,99 23 Jul 12 - 07 Dec 13
Vlag-CA CA $15,99 23 Jul 12 - 07 Dec 13

Verpakking

Folie pak

Gewicht (gram)

154

Afmetingen (cm)

19,5 x 28 x 7

De set 6283 Voltix werd uitgebracht in 2012 als onderdeel van het Hero Factory - Breakout thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van Voltix, en een unieke code ter waarde van 300 wedstrijdpunten voor het LEGO Hero Factory Breakout-spel.

Voltix kleurenpalet is brons en paars, met secundaire kleuren van geel en rood. Hij draagt ​​een helm die is hetzelfde stuk als Black Phantom's. In tegenstelling tot de andere schurken met die helm, echter, heeft hij geen stukken in het dubbel-gat verbinding delen aan de zijkanten, in plaats daarvan, uit de zijden van zijn transparante lime-groene kop, er zijn stenen die aansluiten op bliksem stukken verdubbelen , die kleiner zijn dan de oudere van Mark Surge. Voltix ledematen zijn rood en zwart. Zijn lichaam armor is dezelfde vorm als de Hero kogelvrije vesten, maar heeft geen printen en is purper gekleurd. De enige andere huidige set met paarse harnas is 4527 Joker, uit de Super Heroes Ultrabuild lijn. Hij draagt ​​kleine zwarte pantser stukken op zijn bovenarmen, met paarse bekleding over hen. Zijn onderarmen zijn kort, en zijn handen zijn rood stukken vergelijkbaar met de oude BIONICLE handen van de Toa. Voltix's dij been stukken zijn rood, en hij draagt ​​donkere zilveren harnas daar, terwijl zijn onderbenen zijn zwart met rood pantser, dark silver bekledingen gaan over hen. De schurk voeten zijn zwart, en hij heeft een derde voet-stuk op zijn rug, die wordt aangesloten op twee bliksem stukken uit blijkbaar zijn schouders schieten. De set bestaat uit vier snoeren, twee stevige rode en twee doorzichtige originelen met blauwe Binnenflessen, allen die loopt van zijn rug naar zijn wapens. Belangrijkste wapen Voltix's in de serie is de dubbele bliksem blasters op zijn helm, en hij gebruikt ook een volt-shooting blaster en een gele bliksem zweep.

LEGO.com

LEGO logo 6283 Voltix

Oproep aan alle helden! VOLTIX valt het Hero Factory gebouw aan! Hij probeert de stroomtoevoer naar onze Tansari VI energievoorziening te beschadigen. Hij is gewapend met een elektrokogel blaster, een bliksemzweep, vonkelementen en een spanningsbooster waarmee hij grote schade kan aanrichten. Stop hem voor het te laat is!

LEGO logo Stop de helden van het krijgen van de schok van hun leven met VOLTIX!

Oproep aan alle helden! VOLTIX is op de vlucht uit de Hero Factory en probeert de stroomtoevoer naar de Tansari VI energievoorziening te beschadigen. Met een bal schietende volt blaster, gevaarlijke bliksemzweep, elektrische vonkelementen en een spanningsbooster, heeft hij de middelen om grote schade aan te richten. Hou hem tegen voor het te laat is!

  • 6283 shop
    Beschikt over bal schietende volt blaster, gevaarlijke bliksemzweep, elektrische vonkelementen en een spanningsbooster
  • Zeer flexibel en te zetten elementen
  • Inclusief unieke code ter waarde 300 spel punten voor LEGO Hero Factory Breakout game online op www.HeroFactory.LEGO.com
  • Vecht met de held 6282 STRINGER!
  • Combineer met 6282 STRINGER voor een nog groter model!
  • Staat meer dan 20cm hoog!

Verwijzingen

Notities

Galerij

Verpakking

Set