Wikia

Stormer XL
6230 box
Nummer6230
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBreakout
Elementen

89

Figuren

Preston Stormer

Leeftijd

8 - 16

Introductie 2012, juli
Prijs

Vlag-DE €19,99
Vlag-UK £14,99 26 Jul 12 - 05 Nov 12
Vlag-US US $24,99 23 Jul 12 - 18 Dec 13
Vlag-CA CA $29,99 23 Jul 12 - 18 Dec 13

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

374

Afmetingen (cm)

28 x 26 x 4,3

De set 6230 Stormer XL werd uitgebracht in 2012 als onderdeel van het Hero Factory - Breakout thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van Preston Stormer, de witte held, in XL versie, en een unieke code ter waarde van 500 wedstrijdpunten voor het LEGO Hero Factory Breakout-spel.

Stormer XL is in zijn grootste vorm ooit, een XL-variant, die de tweede vrijgegeven grootste Held. Waarschijnlijk een van de meest opvallende kenmerken zijn de vijf mini-sondes op zijn armen, drie links en twee rechts. Hij hanteert een dubbelzijdige zwaard en een blauw-gebald plasma gun. Stormer voeten zijn nieuw, dubbel-toed, zilverstukken, die vanaf nu niet in een andere set. Zijn onderbenen hebben elk twee armor stukken, met dank aan een uitbreiding naar de andere kant van de ledematen stuk is. Zijn handboeien zijn aangesloten op zijn linkerdij wapenrusting, en Stormer heeft een 2.0 body armor stuk. Echter, om zijn lichaam groter, de ontwerpers nog een Hulk-stijl borstplaat met ijs-crack stickers. De set behoudt Stormer’s 1.0 helm.

LEGO.com

LEGO logo 6230 Stormer XL

STORMER, we hebben een enorm probleem! De schurken zijn ontsnapt uit de Hero Factory gevangenis en vluchten naar alle uithoeken van het melkwegstelsel! Je uitrusting bestaat uit de modernste apparatuur, met een energiezwaard, een plasmakanon, verkenningsdrones en speciale handboeien. Ga achter die ontsnapte schurken aan en sla ze in de boeien!

LEGO logo Bestrijd de zwaarste schurken met een verbeterde STORMER XL!

STORMER, we hebben een enorm probleem! De schurken zijn ontsnapt uit de Hero Factory gevangenis en vluchten naar alle uithoeken van het melkwegstelsel! Je bent uitgerust met een aantal van onze meest geavanceerde apparatuur, zoals een energiezwaard, held plasma blaster, verkenningsdrones en held handboeien. Gebruik ze om die schurken te pakken en sla ze in de boeien!

  • 6230 shop
    Beschikt over energiezwaard, held plasma blaster, verkenningsdrones, versierd borststuk en held handboeien
  • Zeer flexibel en te zetten elementen
  • Inclusief unieke code ter waarde van 500 spel punten voor LEGO Hero Factory Breakout game online op www.HeroFactory.LEGO.com
  • Vuur de plasma bal shooter!
  • Vecht met de schurk 6231 Speeda DEMON!
  • Combineer met 6231 Speeda DEMON voor een nog groter model!
  • Staat meer dan 26cm hoog!

Verwijzingen

Notities

  • Opvallend genoeg staat bij Miniland geen prijs voor de set in Nederland. Omdat de Nederlandse prijs meestal gelijk is aan die in Duitsland zal de set hoogstwaarschijnlijk ook EUR 19,99 hebben gekost.
  • De details van bevroren delen zijn stickers, in plaats van prints.
  • Stormer XL is een van de twee Breakout sets met een aparte drone(s). De andere is Black Phantom.
  • Hij is momenteel een van de drie XL helden, de andere zijn 2282 Rocka XL en 44000 Furno XL.
  • Deze set heeft twee nieuwe stukken, een dubbel-sokken en een 3-stud bundel met een kogelgewricht in het midden.
  • Zijn borst harnas is hetzelfde stuk dat werd opgenomen in 4530 The Hulk, behalve een andere kleur.
  • Met de set 6231 Speeda Demon kan een Stormer and Speeda Demon Combiner Model worden gemaakt.
  • Wanneer Stormer probeert Speeda Demon te grijpen, rijdt hij een witte en blauwe versie van Furno's motor, de zogenaamde Ultra Mach Speed ​​Cycle. Deze is nooit in een set uitgebracht.

Galerij

Verpakking

Set

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.