Wikia

Thornraxx
6228 box
Nummer6228
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBreakout
Elementen

44

Figuren

Thornraxx

Leeftijd

7 - 14

Introductie 2012, januari
Prijs

Vlag-NL €9,99
Vlag-DE €9,99
Vlag-UK £6,99 24 Dec 11 - 21 Dec 12
Vlag-US US $8,99 23 Jul 12 - 27 Dec 12
Vlag-CA CA $11,99 23 Jul 12 - 27 Dec 12
Vlag-AU AU $15,99
Vlag-NZ NZ $17,99

Verpakking

Folie pak

Gewicht (gram)

113

Afmetingen (cm)

17 x 23 x 7

De set 6228 Thornraxx werd uitgebracht in 2012 als onderdeel van het Hero Factory - Breakout thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van Thornraxx, en een unieke code ter waarde van 200 wedstrijdpunten voor het LEGO Hero Factory breakout-spel.

Thornraxx heeft een kleurenschema van oranje, donker azuur, zwart en rood. Hij lijkt op een wesp met lange armen. Die armen hebben een grijze en donkere azuurblauwe ledematen stuks, zwart rond met oranje spikes, en elke hand houdt een zwarte klauw als slagtanden Raw-Jaw's. Zijn staart is opgebouwd uit zwart en grijs ledematen stukken, oranje en zwart harnas, en een beschadigde Quaza piek aan het uiteinde van een stinger. De set bevat geen held lichaam, maar een gemetselde een met behulp van multifunctionele stukken, sloot mijn een techniek staaf. Zijn vleugels verbinding te maken met zijn lichaam naast zijn staart, en ze zijn transparant, die lijkt op zwaarden. Thornraxx hoofd is zeer vergelijkbaar met de Arachnix drones, en is gebouwd precies hetzelfde, voor een gebruikte kortere pen en de afwezigheid van de drone benen. Zijn ogen zijn transparant rood, zijn hoofd is zwart, en hij spuugt 'bolletjes van rode gif met een oranje bol launcher. Oranje snoeren lopen van zijn handen aan zijn vleugels.

LEGO.com

LEGO logo 6228 Thornraxx

Alarm! THORNRAXX is via een zwart gat ontsnapt! Hij verbergt zich op de planeet Korf! Ga er zo snel mogelijk naartoe en neem die schurk gevangen. Kijk goed uit voor de gifspuwer, angel en scherpe klauwen waarmee hij bewapend is!

LEGO logo Pak THORNRAXX zonder gestoken te worden!

Alarm! THORNRAXX is ontsnapt door het zwarte gat en verstopt zich op de korf planeet! Ga er zo snel mogelijk naartoe en boei die schurk! Maar kijk goed uit voor zijn gifspuwer, dodelijke angel en scherpe klauwen!

  • 6228 shop
    Bevat gifspuwer, dodelijke angel en scherpe klauwen!
  • Zeer flexibel en te zetten ontwerp!
  • Vuur de gifspuwer!
  • Inclusief unieke code ter waarde van 200 spel punten voor LEGO Hero Factory Breakout game!
  • Vecht met 6227 BREEZ!
  • Combineer met 6227 BREEZ voor een nog groter model!
  • Staat meer dan 17cm hoog!

Verwijzingen

Notities

  • Hij is de eerste Hero Factory schurk met een kaak gemonteerd meteoor blaster, vergelijkbaar met die van de Ninjago draken, of de Vahki van BIONICLE.
  • Zijn hoofd is hetzelfde als Black Phantom's arachnix drone, alleen in zwart.
  • Zijn stinger is hetzelfde als de beschadigde quaza pieken die Witch Doctor gebruikt om dieren te controleren.
  • Hij heeft dezelfde vleugels van Gorast van de 2008 BIONICLE: Mistika
  • De set bevat een witte held kern.
  • Met de set 6227 Breez kan een Breez and Thornraxx Combiner Model worden gemaakt.

Galerij

Verpakking

Set