Wikia

Splitface
6218 box
Nummer6218
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBreakout
Elementen

50

Figuren

Splitface

Leeftijd

6 - 12

Introductie 2012, januari
Prijs

Vlag-NL €12,99
Vlag-DE €12,99
Vlag-UK £9,99 24 Dec 11 - 27 Nov 12
Vlag-US US $12,99 24 Dec 11 - 27 Dec 12
Vlag-CA CA $15,99 15 Dec 11 - 14 Aug 12
Vlag-AU AU $19,99

Verpakking

Folie pak

Gewicht (gram)

160

Afmetingen (cm)

19,5 x 28 x 7

De set 6218 Splitface werd uitgebracht in 2012 als onderdeel van het Hero Factory - Breakout thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van Splitface, en een unieke code ter waarde van 300 wedstrijdpunten voor het LEGO Hero Factory breakout-spel.

Splitface, verdeeld in het lichaam en split in het achterhoofd, is opgebouwd uit rode en donker zilver onderdelen, met een paar anderen kleuren zoals groen in de mix gegooid. De ene kant is 'biologisch', de andere is 'mechanische', en elke zijde heeft een speciaal wapen dat zich past. Op zijn rood, organische, kant, Splitface heeft drie stukjes rode wapenrusting, allemaal met een afgeronde extra pantser baksteen op hen in dezelfde positie. Men gaat op elk been, en de laatste past op zijn bovenarm. Zijn organische wapen is een infecticide launcher, bestaande uit een bol draagraket en een pistool-stuk met een groene laser mes. Zijn lichaam, de basiskleur van die donkere zilver, heeft rode markeringen langs de linkerkant, die verder bijdraagt ​​aan de 'split' look. De schurk andere kant heeft donker zilveren harnas met een piek op zijn knie, en een schok toren schild stuk zoals dat op de schouders Surge's op de wapenrusting gelegen op de rechter schouder Splitface's. De markeringen op de mechanische kant zijn die van lichtere grijze tandwielen en kabels. De mechanische wapen is een scheurklauw, volgens de Hero Factory website: "Schizofreen Splitface's favoriete wapen is zijn scheurklauw - behalve wanneer hij de voorkeur aan zijn infecticide De klauw is zeker de meest intimiderende accessoire draagt ​​hij, en met zijn kracht gaat het door gehard staal, alsof het nat weefsel Elke held die krijgt in de.. manier moet ontwijken om - en snel. Of het is licht uit!" Het wapen is gemaakt van verschillende stukken, prominent onder hen zijn twee klauw-spikes, ook majorly gebruikt in de 2.0 lijn, en een schild-pantser stuk met een lime groene spike. De schurk helm is twee stukken, beide identiek zijn, in verschillende kleuren. Bovenaan zijn twee extra ooggaten. De helm verbinding met de cross-openingen in de zijkanten van het Splitface's hoofd.

LEGO.com

LEGO logo 6218 Splitface

Helden, we hopen dat dit bericht jullie bereikt! SPLITFACE is ontsnapt en verstoort nu de Hero Factory communicatiekanalen. Neem de wapens mee die je nodig denkt te hebben om die schurk met zijn snijklauw, plasmakanon, precisielaser en gespleten persoonlijkheid te kunnen verslaan - en stop hem voor het te laat is. Doe je werk!

LEGO logo Voorkom dat ze je pakken met SPLITFACE's versnipperende klauwen en gespleten persoonlijkheid!

Helden, we hopen dat dit bericht jullie bereikt! SPLITFACE is ontsnapt en probeert de Hero Factory communicatie te verstoren. Gebruik alles wat je nodig hebt om zijn wrede versnipperende klauw, plasma geweer, precisie laser en gespleten persoonlijkheid te weerstaan en stop hem voor het te laat is. Falen is geen optie!

  • 6218 shop
    Beschikt over versnipperen klauw, plasma pistool met shooter, precisie laser-en dual-gezichtsmasker!
  • Zeer flexibel en te zetten ontwerp!
  • Vuur de plasma gun shooter!
  • Inclusief unieke code ter waarde 300 spel punten voor LEGO Hero Factory Breakout game!
  • Vecht tegen de held 6217 SURGE!
  • Combineer met 6217 SURGE voor een nog groter model!
  • Staat meer dan 18cm hoog!

Verwijzingen

Notities

  • Zijn Glatorian hoofd heeft een unieke kleur (Trans-Bright Green in plaats van Trans-Neon Groen); in de Breakout golf en ook gebruikt in de Rocka en Black Phantom set.
  • Zijn klauw is gemaakt van twee van de zaag / klauw stukken gebruikt op de 2.0 helden.
  • De set bevat een witte held kern.
  • Met de set 6217 Surge kan een Surge and Splitface Combiner Model worden gemaakt.

Galerij

Verpakking

Set