Wikia

Toxic Reapa
6201 box
Nummer6201
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
SubthemaBreakout
Elementen

42

Figuren

Toxic Reapa

Leeftijd

6 - 12

Introductie 2012, januari
Prijs

Vlag-NL €9,99
Vlag-DE €9,99
Vlag-UK £6,99 24 Dec 11 - 26 Dec 12
Vlag-US US $8,99 20 Dec 11 - 07 Aug 12
Vlag-CA CA $11,99 20 Dec 11 - 05 Aug 12
Vlag-AU AU $15,99

Verpakking

Folie pak

Gewicht (gram)

124

Afmetingen (cm)

17 x 23 x 7

De set 6201 Toxic Reapa werd uitgebracht in 2012 als onderdeel van het Hero Factory - Breakout thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van Toxic Reapa, en een unieke code ter waarde van 200 wedstrijdpunten voor het LEGO Hero Factory breakout-spel.

Toxic Reapa draagt zwart en transparant groene wapenrusting, de twee belangrijkste kleuren in de set. Zijn voeten hebben elk twee spikes, en zijn dezelfde stukken als die in de BIONICLE Zesk set. Hij draagt ​​geen harnas op zijn onderbenen, die zijn zwart, en zijn dijen, lime groen van kleur, sport klein transparant pantserplaten. Zijn lichaam is een van de grote schouders variëteit, en net als schurken in de eerste Hero Factory golf, Rise of the Rookies, de stub met de bal op de top voor de hals wordt gelaten zonder dat er iets aangesloten op het. Hij maakt gebruik van een stuk als de twee belangrijkste lichaam stukken Thornraxx, met zijn nek en twee pantser stukken verbonden aan het. Toxische armen zijn veel dikker dan de benen, als gevolg van de overmatige hoeveelheid harnas, dat is samengesteld uit grote schouder harnas zoals die van Evo, maar in een andere kleur, een pantser stuk gevormd op een andere wijze aan alle andere harnas zijn onderarmen, en een transparante pantser stuk voor zijn 'handen'. Verbonden met de twee gaten in de 'handen' zijn een transparante groene grote vlam stuk, en een transparant snoer met een groene binnenkant. De andere zijden van de koorden verbinden met dubbele afval tanks op zijn rug. Toxic de helm is lime groen, en zijn hoofd is niet een van de Glatorian hoofd, maar een transparant oranje BIONICLE Toa kant, hoewel opnieuw ontworpen. Zijn mond is open, en hij heeft grote tanden van verschillende maten, evenals twee gadget-dingen naast zijn kaak. Hij heeft een neus, die niet zelden dat alle Hero Factory helmen.

LEGO.com

LEGO logo 6201 Toxic Reapa

Attentie helden! TOXIC REAPA is ontsnapt uit de Hero Factory. Hij is gesignaleerd op zijn eigen planeet, Z’chaya. Hij moet snel weer worden gearresteerd, maar wees voorzichtig. Hij heeft een wapen met dodelijk gifafval, sterke klauwen en krachtige laser snijbranders. We rekenen op jullie!

LEGO logo Vecht tegen de helden met TOXIC REAPA's gifafval aanval!

Helden! TOXIC REAPA is ontsnapt uit de Hero Factory en is gezien op weg naar zijn thuisplaneet Z'chaya. We willen dat je hem snel weer arresteerd, maar wees voorzichtig. Hij is gewapend met een dodelijk giftig afval aanval, sterke klauwen en krachtige laser snijbranders. We rekenen op jullie!

  • 6201 shop
    Bevat giftige tanks, giftige stralen, verpletterende klauwen en lasersnijmachines!
  • Zeer flexibel en te zetten elementen!
  • Inclusief unieke code voor 200 wedstrijdpunten voor LEGO Hero Factory breakout-spel!
  • Strijd tegen 6200 EVO!
  • Combineer met 6200 EVO voor een nog groter model!
  • Staat meer dan 15cm hoog!

Verwijzingen

Notities

Galerij

Verpakking

Set

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.