Wikia

Winnie's Picnic
5945 box
Nummer5945
Productlijn LEGO DUPLO
Thema Winnie de Poeh
Elementen

13

Figuren

Winnie de Poeh

Leeftijd

18 maanden - 5 jaar

Introductie 2011
Prijs

Vlag-NL €9,99
Vlag-DE €9,99
Vlag-UK £8,49 03 Mar 11 - 21 Dec 12
Vlag-US US $9,99 05 Mar 11 - 23 Nov 12
Vlag-CA CA $12,99 31 May 11 - 28 Nov 12

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

170

Afmetingen (cm)

19,1 x 14,1 x 6,1

De set 5945 Winnie's Picnic werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Winnie de Poeh thema.

Samenstelling

De set bevat een kleine boom, een kleine struik, en het figuur van Winnie de Poeh, met een honingpot en twee stokbroden.

LEGO.com

LEGO logo 5945 Winnie's Picnic

Winnie de Poeh is op zoek naar honing voor zijn knorrende maag. Hij ziet een bijenkorf aan een tak hangen. Winnie krijgt wat honing van de bijen en gaat tevreden op zijn dekentje zitten eten.

LEGO logo Zorg voor wat honing voor Winnie's knorrende maag!

Winnie de Poeh is op zoek naar honing voor zijn knorrende maag, wanneer hij in de buurt wat honingbijen ontdekt. Help hem om de honing te verzamelen en plof neer op zijn picknickdeken met zijn favoriete zoete snack. LEGO DUPLO stenen, figuren en dieren zijn kleurrijk, veilig en stevig voor kleine handjes en zorgen voor grote verbeelding.

  • Inclusief Winnie de Poeh LEGO DUPLO figuur
  • Bevat honingpot en bijen
  • LEGO DUPLO producten zijn leuk en veilig voor jongere handen

Verhaal

Winnie de Poeh is op zoek naar honing. Helaas komt hij erachter dat de honingpot leeg is.

Vlakbij de hut van de lieve beer legt hij zijn dekentje uit om daarop te gaan picknicken. Na deze voorbereiding gaat Winnie op zoek naar honing voor zijn knorrende maag.

Na lang zoeken komt de beer een grote bijenkorf tegen, alleen durft hij de honing niet zonder toestemming van de bijen af te pakken.

De Duplo beer verzamelt al zijn moed bij elkaar en vraagt netjes aan de Koningin van de bijen of hij wat honing mag gebruiken voor zijn lunch.

De koningin waardeert zijn eerlijkheid en geeft hem een pot vol honing. Met een goed gevoel loopt Winnie de Poeh terug. Op zijn dekentje geniet hij van de verse honing...

Notities

  • In de Engelstalige bronnen is in de naam van de set Poeh's naam voluit gebruikt.

Verwijzingen

Galerij

Verpakking

Set

Figuren