Wikia

LEGO Creator: Harry Potter
5787 box 1
Nummer5787
Productlijn LEGO Videogames
Thema Harry Potter
SubthemaDe Steen der Wijzen
Leeftijd

6 - 99

Introductie 2001

LEGO Creator: Harry Potter is een videogame voor de PC, gebaseerd op LEGO's Harry Potter thema, uitgebracht in 2001.

Samenstelling

De videogame is gerelateerd aan de film versie van "Harry Potter en de Steen der Wijzen". Het is mogelijk in de huid te kruipen van verschillende personages en te spelen in vier algemene gebieden, plus 5 extra gebieden te gaan. Het gebied binnenin Zweinstein school heeft vier place-in staat extra kamers tot andere gebieden, waaronder het toverdrank lokaal en de verboden gang. Je kunt minifiguren op bezemstelen zetten en dan vliegen ze rond, of laten rijden in de Zweinstein Express. Je kunt het weer veranderen van regen naar sneeuw, de nacht tot dag en maken, en mistig maken. Je kunt een paar spreuken werpen, zoals degene die vuurwerk maken. De echte 'bouwer' kan eigen minifiguren en modellen maken met klassieke en Harry Potter stijl LEGO gezichten, lichamen, capes en zelfs toverstokken, terwijl de workshop kasteel elementen bevat.

LEGO.com

LEGO logo Start met bouwen met Harry Potter!

Met LEGO Creator kunt je de magie en het wonder van de geheime wereld van Harry Potter's op je PC opnieuw creëren. Bouw en speel in de Wegisweg, bouw rails om de Hogwarts Express naar de school te laten rijden, voeg torens en functies toe aan het kasteel, en bezoek Hagrid in zijn hut. Speel dan tussen de betoverde schoolmuren en creëer je eigen unieke LEGO Harry Potter avontuur.

  • Ontwerp je eigen 3D magische wereld!
  • Test je bouw vermogen met spannende uitdagingen!
  • Maak een virtuele 3D-trein set met de Hogwarts Express!
  • Printen handleidingen voor je modellen!

Minimale systeemeisen: Windows ® 98/2000/ME, DirectX 8 - opgenomen op de schijf, Pentium II 266 MHz, 500 MB vrije harde schijf ruimte, 4x snelheid CD-ROM/DVD-station, 64 MB RAM, 8 MB ​​Direct 3D Compatible Videokaart (compatible van 800 x 600 resolutie in 16-bits kleuren modus), DirectSound compatibele geluidskaart.

Verwijzingen

Galerij