Wikia

Harry and the Hungarian Horntail
4767-1.1125858586
Nummer4767
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Harry Potter
SubthemaDe Vuurbeker
Elementen

265

Minifiguren

Harry Potter
Albus Perkamentus
Professor Dolleman

Dieren

Hongaarse Hoornstaart

Leeftijd

7+

Introductie 2005
Prijs

Vlag-US US $29,99

De set 4767 Harry and the Hungarian Horntail werd uitgebracht in 2005 als onderdeel van het Harry Potter - De Vuurbeker thema.

SamenstellingEdit

Momenteel nog niet beschikbaar wordt aangepast wanneer het overplaatsen van de nl.lego.wikia is voltooid

VerhaalEdit

Zomenteen begint de eerste opdracht in het toverschool toernooi, maar voordat het begint gaat ieder van jullie kampioenen een draak uit deze zak pakken. Fleur Delacour de Groene Huisdraak, Viktor Kruml de Chinese Zenger, Carlo Kannewasser de Zweedse Stompsnuit dit betekend dat Harry tegen de super gevaarlijk Hongaarse Hoornstaart moet strijden. De bedoeling van de opdracht is om het Gouden ei van de draak af te pakken en wie dit het snelst en het best doet wint de opdracht. Gaat het Harry lukken om van deze super gevaarlijk draak te winnen?

LEGO.comEdit

LEGO logo Pak het gouden ei om de eerste opdracht te voltooien!

Om de eerste opdracht van het Toverschool Toernooi te voltooien, Moet Harry het gouden ei bemachtigen - maar hij moet eerst voorbij de boze Hongaarse Hoornstaart draak ! Wanneer de vuurspuwende draak los breekt, is zelfs het publiek niet veilig! gebruik Harry's bezem om het goude ei te bemachtigen!

  • Inclusief Harry Potter, Professor Perkamentus, Professor Dolleman, het magnetische gouden ei en nog veel meer!
  • Gebruik Harry's speciale magnetische handen om het magnetische gouden ei te bemachtigen!
  • Toeschouwer kantelten wanneer de Hoornstaart zich los breekt - Trek aan de ketting om de Hoornstaart vrij te laten!

NotitiesEdit

  • In Nederland stond deze set bekend onder de naam 4767 Harry en de Hongaarse Hoornstaart

VerwijzingenEdit

GalerijEdit

VerpakkingEdit

SetEdit

MinifigurenEdit