Wikia

The Captain's Cabin
4191 box
Nummer4191
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Pirates of the Caribbean
SubthemaOn Stranger Tides
Elementen

95

Minifiguren

Jack Sparrow
Yeoman Zombie
Gunner Zombie

Leeftijd

6 - 12

Introductie 2011, 18 april
Prijs

Vlag-NL €14,99
Vlag-DE €14,99
Vlag-UK £10,49 25 Apr 11 - 09 Dec 12
Vlag-US US $11,99 25 Apr 11 - 21 Nov 12
Vlag-CA CA $14,99 31 May 11 - 21 Nov 12

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

127

Afmetingen (cm)

14,1 x 12,2 x 4,6

De set 4191 The Captain's Cabin werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides thema.

SamenstellingEdit

Deze set bevat de hut van Blackbeard en drie minifiguren - Jack Sparrow, een Yeoman Zombie en een Gunner Zombie.
Verder zijn een poster van LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game en een ruilkaart toegevoegd. De kaart bevat een unieke code die online tot drie keer kan worden gebruikt op de 'LEGO Pirates of the Caribbean' pagina.

De hut bestaat uit drie meubelstukken:

  • een flessenrek met een skelet motief. De bovenste plank van de drie bevat een schedel, met lang botten langs de zijkanten en aan de voorkant. De twee andere planken zijn elk voorzien van een glazen fles met een schip afbeelding in de fles.
  • een tafel met vier poten met bovenop een wereldbol, uitgevoerd in crème en bruin.
  • een zwarte tafel op vier 'skelet benen', met een fakkel, een gouden beker en een cirkelvormige kaart.

Van de minifiguren heeft Jack Sparrow zijn kompas en hartsvanger. De Yeoman Zombie heeft een hartsvanger. De Gunner Zombie heeft ook een hartsvanger, met een bruine schede, en een bruin pistool.

VerhaalEdit

In het holst van de nacht sluipt Jack Sparrow de kapiteinshut binnen om het kostbare schip-in-de-fles te stelen. Maar dan springen twee piraten vanuit de schaduw op hem af! Kan Jack hun aanval afweren en zich uit de voeten maken met zijn buit?

LEGO.comEdit

LEGO logo Pak het schip-in-een-fles voordat je veranderd in vis aas!

In het holst van de nacht, sluipt Captain Jack Sparrow in de hut van een gevreesde piratenkapitein om de gekoesterde schip-in-een-fles te stelen. Kan Jack Sparrow dit stuk-van-acht te pakken krijgen? Of zullen de handlangers, verborgen in de schaduwen, hem een ​​lesje leren? Jij beslist!

  • Inclusief drie minifiguren: Jack Sparrow en twee handlangers
  • Voorzien van 2 schepen-in-een-fles, standaard en bol
  • Standaard meet meer dan 7cm hoog en 22cm breed
  • Inclusief gratis poster!

VerwijzingenEdit

GalerijEdit

Verpakking

Set

Minifiguren

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.