Wikia

Ariëls Onderzeese Paleis
41063-1 verpakking
Nummer41063
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Disney Princess
SubthemaDe Kleine Zeemeermin
Elementen

379

Figuren

Ariël
Alana

Dieren

Botje
Sebastiaan
Dolfijn

Leeftijd

6 - 12

Introductie 2015
Prijs

Vlag-NL €64,99
Vlag-BE  €64,99
Vlag-DE €59,99
Vlag-UK £49,99 30 Dec 14 - nu
Vlag-US US $54,99 01 Jan 15 - nu
Vlag-CA CA $69,99 01 Jan 15 - nu

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

757

De set 41063 Ariëls Onderzeese Paleis werd uitgebracht in 2015 als onderdeel van het Disney Princess - De Kleine Zeemeermin thema.

Samenstelling

De set bevat een paleis, twee mini-pop figuren van Ariël en Alana en de dieren Botje de vis, Sebastiaan de krab, en een dolfijn.

Het paleis, uitgevoerd in magenta en licht gele elementen, bestaat uit drie verdiepingen, met op de eerste verdieping links een orgel, in het midden een bed, en rechts een balkon en van boven naar deze verdieping een glijbaan. Buiten staat een grot met schatten.

Het figuur van Ariël draagt een bloem in haar rode haren en heeft een trans donker roze edelsteen. Alana draagt een donker roze kroontje.

Sebastiaan heeft een groene maracas ('sambabal').

LEGO.com

LEGO logo Ariëls onderzeese paleis

Maak op de zeebodem mooie muziek met Ariël en haar vrienden!
Duik in een ongelofelijk onderwateravontuur met Ariël, haar zus Alana en haar vrienden Sebastiaan en Botje! Help Ariël en Alana zich klaarmaken voor een concert in hun kleedruimte en geef dan een fantastische show. Bewonder Ariëls collectie schatten uit de mensenwereld in haar geheime grot. Als de dag voorbij is, schuif haar dan door een valluik en via een glijbaan recht in haar schelpvormige bed! Veel plezier alvast met het bouwen van Ariëls onderzeese paleis. Daarna is het tijd om te spelen! Bevat de minipoppetjes Ariël en Alana, plus Sebastiaan de krab, Botje de vis en een dolfijn.

Notities

  • De zeemeermin Alana en de krab Sebastiaan zijn nieuw.
  • Ariël is bijna hetzelfde als de eerste versie; ze heeft nu een bloem in het haar.

Verwijzingen

Galerij

Verpakking

Set

Figuren en dieren