Wikia

Rapunzel's Market Visit
30116 polybag
Nummer30116
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Disney Princess
SubthemaRapunzel
Elementen

37

Figuren

Rapunzel

Leeftijd

5 - 12

Introductie 2014
Prijs

Vlag-US US $4,99 Feb 14 - nu

Verpakking

Polybag

Gewicht (gram)

32

Afmetingen (cm)

38,2 x 26,2 x 9,4

De set 30116 Rapunzel's Market Visit werd uitgebracht in 2014 als onderdeel van het Disney Princess - Rapunzel thema.

Samenstelling

De set bevat een marktkraam en het figuur van Rapunzel.

De marktkraam bestaat uit een kar met twee staanders en een kapje, met aan de zijkant van de bak een plantenbak met drie bloemen.

Het figuur van Rapunzel is een mini-pop heeft blond haar ​​met magenta strik, vleeskleurig gezicht met grote groene ogen, een kleine mond met roze lippenstift, paarse romp bedrukt met een veter design met strik boven, korte, lila mouwen, magenta en lavendel strikken op de rug, vleeskleurige armen en handen, en paarse jurk met roze design aan onderkant. Ze heeft een roze boodschappenmand.

Promotie

De set werd ingezet voor promotiedoeleinden:

  • Gratis met gekwalificeerde aankopen van shop.LEGO.com en LEGO Brand Stores, februari 2014.
  • Verkrijgbaar in Walmart in de Verenigde Staten, maart 2014.
  • Gratis met prinses sets bij Target in de Verenigde Staten, april 2014.

LEGO.com

LEGO logo 30116 Rapunzel's Market Visit

30116 shop
Bouw LEGO® Brand Disney Princess™ Rapunzel's Market Visit, versier haar haar met mooie bogen en ga dan winkelen in de bloemenkraam. * Je gratis Rapunzel's Market Visit set wordt automatisch toegevoegd aan je boodschappenwagen met elke LEGO Friends of LEGO® Brand Disney Princess™ order. * LEGO® Brand Disney Princess™ Rapunzel's Market Visit (30116) aanbod is geldig voor online bestellingen op LEGO.com/shop, in LEGO Stores en LEGO Catalogus telefonische bestellingen van de 1e tot de 31e februari 2014, of zolang de voorraad strekt. Alleen verkrijgbaar via shop.LEGO.com en LEGO Stores. Een Rapunzel's Market Visit per huishouden. Kan niet worden toegepast op voorgaande aankopen of in combinatie met andere kortingen, of geschenken. Rapunzel's Market Visit set kan niet worden geruild of vervangen voor een ander artikel of contante waarde. Rapunzel's Market Visit is niet beschikbaar voor aankoop. Aanbieding is niet geldig in LEGOLAND parken of LEGOLAND Discovery Centers. De LEGO Groep behoudt zich het recht voor om deze promotie op elk moment te annuleren of te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving vooraf.

Notities

  • De set was alleen verkrijgbaar in de Verenigde Staten, vandaar de Engelstalige naam van de set.

Verwijzingen

Galerij

Verpakking

30116 polybag met detail
30116 polybag detail
30116 polybag achterkant
Verpakking met detailDetail van de verpakkingAchterkant van de verpakking

Set

Figuren