Wikia

Rocka XL
2282 box
Nummer2282
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
Elementen

174

Figuren

Rocka

Leeftijd

9 - 16

Introductie 2011, augustus
Prijs

Vlag-NL €24,99
Vlag-DE €24,99
Vlag-UK £21,99 05 Aug 11 - 21 Feb 12
Vlag-US US $24,99 05 Aug 11 - 07 Aug 12
Vlag-CA CA $29,99 04 Oct 11 - 01 Aug 12

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

448

Afmetingen (cm)

28 x 26 x 6,4

De set 2282 Rocka XL werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Hero Factory thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van Rocka, de 'gouden' held, in XL versie.

De tweede variant van Rocka, Rocka XL is de eerste Held in XL vorm uitgebracht. Zijn kleurenschema bestaat uit zwart, goud en zilver, en hij bevat een witte kop en de kern, evenals een helm als de kop van een leeuw. Rocka XL draagt ​​twee Wilde Planeet armor badges, een op elke bovenarm. In zijn rechterhand houdt hij een plasma pistool met een gouden bol; zijn linkerhand is omgebouwd tot een enorme poot met vier zilveren Quaza spikes als klauwen. Twee schild stukken zoals Stringer's claw hand zitten op zijn schouders, vergelijkbaar met Green Lantern's en spikes aan te sluiten op die stenen. Een paar andere pieken liggen hier en daar om zijn schouders. Het been build van Rocka XL lijkt op die van Fire Lord van de beproeving van het Vuur subthema, maar als nieuwe stukken werden ingevoerd voor Savage Planet, werden upgrades gedaan. In plaats van alleen armor stukken voor de tenen, zoals die van Fire Lord, extra stukken aan te sluiten op de twee gaten in het pantser, waardoor de voeten kijken meer geavanceerde. Rocka XL's onderbeen harnas is gemaakt van kogelvrije kleding stukken, vier in getal en zwart / donker zilver van kleur. Spikes verbinding naar buiten stukken en een zilveren Quaza Spike gaat op de rug van elke voet. Benen rocka zijn dubbel dik, door het tweede onderdeel steen verbonden met het eerste, maar dit geldt voor de onderbenen en het onderste deel van alleen de bovenbenen. De set draagt ​​een gelijkenis met Rocka 3.0, als zijn XL-stand behoudt een klauw voor een hand, maar op een grotere schaal, dat is wat de XL deel is alles over. Interessant is dat de klauw op de tegenoverliggende zijde van het bij zijn kleinere tegenhanger 3.0. XL staat voor Extra Large.

LEGO.com

LEGO logo 2282 Rocka XL

Kennisgeving aan de Rocka! Alle andere helden in actie en proberen om te vechten tegen Shaman beest, maar, er is kracht voor hen. Alleen heb je genoeg kracht om de sjamaan te stoppen voordat scheuren jungle planeet Quatros de quasi kern. Het is de enige manier om de planeet te redden van hetzelfde doel. Laat ons in de steek!

LEGO logo Versla Witch Doctor en beëindig zijn heerschappij over de beesten!

2282 shop
Rocka is de enige hoop om Quatros te redden! Alle andere helden zijn bezig de beesten van Witch Doctor tegen te houden en ze zitten bijna zonder energie. Alleen Rocka heeft genoeg kracht om Witch Doctor te stoppen voordat hij de Quaza van de jungleplaneet Quatros berooft. Storm de strijd in en red de planeet van een zekere ondergang!
  • Inclusief dubbele klauw combo gereedschap
  • Uitgerust met leeuw dier macht!
  • Specialiteiten Rocka zijn snelheid, kracht, felheid!
  • Meet 29cm hoog!

Achtergrond

De held Rocka XL is gemaakt om Witch Doctor te stoppen van het aftappen van Quaza van de jungleplaneet Quatros. Tijdens de eindstrijd van de helden met de Witch Doctor, beseffen ze dat Witch Doctor niet gestopt kan worden. In een wanhopige poging om hem te verslaan, vindt Furno reserveonderdelen held-onderdelen en bouwt dan Rocka XL, waardoor Rocka een kans heeft de Witch Doctor te verslaan.

Notities

  • De oorspronkelijke set zou 186 elementen bevatten (zie Toy Fair).
  • Rocka XL draagt ​​een meteoor straler, wat vreemd was voor een held, totdat Breakout werd uitgebracht.
  • In zijn XL-variant is zijn klauw in zijn linkerhand in plaats van zijn rechterhand.

Verwijzingen

Zie ook:

En:

Galerij

Verpakking

Set

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.