Wikia

Furno 3.0
2191 box
Nummer2191
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
Elementen

28

Figuren

William Furno

Leeftijd

6 - 16

Introductie 2011, augustus
Prijs

Vlag-NL €9,99
Vlag-DE €9,99
Vlag-UK £7,99 05 Aug 11 - 29 Nov 11
Vlag-US US $7,99 05 Aug 11 - 01 Aug 12
Vlag-CA CA $10,99 23 Aug 11 - 01 Aug 12
Vlag-AU AU $6,99

Verpakking

Blik (plastic)

Gewicht (gram)

156,1

Afmetingen (cm)

11,5 x 18 x 6

De set 2191 Furno 3.0 werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Hero Factory thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van William Furno, de rode held met gele kern, in 3.0 versie, en een sticker.

Furno draagt een rode helm die lijkt op de kop van een havik of een adelaar. De enige armor stukken die niet rood zijn, zijn de transparante groene Wilde Planeet badge, op zijn rechter onderarm, en de zilveren body armor stuk onder zijn borst. Op zijn borst heeft hij een heldere gele H markering. Hij heeft geen armor aan beide bovenarmen of dijen; in plaats daarvan heeft hij vleugels, aangesloten op zijn armen, die hem in staat stellen om over korte afstanden te vliegen. Als wapen heeft hij een plasmaboog.

LEGO.com

LEGO logo 2065 Furno 3.0

Attentie Furno! We hebben je hulp nodig op de jungleplaneet Quatros. Witch Doctor is de Quaza-kern aan het stelen, en de planeet wordt onstabiel. Hou hem tegen voor het te laat is! Witch Doctor wordt beschermd door gevaarlijke beesten: gebruik je plasmaboog en arendinstinct om jezelf te beschermen. Veel succes!

LEGO logo Red de planeet Quatros van een gewisse vernietiging!

Kom binnen, Furno! Ga onmiddellijk naar jungleplaneet Quatros. Witch Doctor verwijdert de kern van de planeet Quaza en het wordt instabiel. Hou hem tegen voor het te laat is! Hij wordt beschermd door een groep wrede beesten die het nodig maken om je plasmaboog en arendinstinct te gebruiken om hen te verslaan. Veel succes!

  • Bevat te ontmantelen plasmaboog en schouder-gemonteerde vleugels!
  • Gebruik arendinstinct om Witch Doctor te verslaan!
  • Furno's specialiteiten zijn scouting en gemotoriseerde vlucht!
  • Inclusief heldere gele held kern op de borst!
  • Meet 17cm hoog!

Achtergrond

William Furno is een recent gebouwde Held die Preston Stormer's respect heeft afgedwongen. Tijdens zijn creatie merkte de onderhoudsmedewerkers iets bijzonders aan hem. Hij is een die-hard held, en is voortdurend bestudeerd door Nathaniel Zib, vanwege zijn unieke kwaliteiten. Hij hielp Von Nebula en zijn handlangers te stoppen en pakte in z'n eentje de beruchte psychopathische schurk Rotor, en hielp afbreken de Fire Lord, Drilldozer, Jetbug en Nitroblast.

Notities

  • De sticker is niet meegeteld in het aantal elementen.
  • In tegenstelling tot Furno 2.0, heeft Furno 3.0 twee handen.
  • Zijn schouders zijn breder dan die van de andere 3.0 helden.
  • Hoewel Furno 3.0 geen harnas op het bovenste been heeft, lijkt het alsof het in Creep Crushers game dat juist wel heeft.
  • In de Creep Crushers spel is zijn boog zilverkleurig.
  • Furno is één van de twee helden die in elke variatie van 1.0 tot 3.0 is uitgebracht. De andere is Stormer.
  • In de set zijn de vleugels naar boven gericht, maar in de cartoon zijn ze aan de zijkant.
  • Met de set 2182 Bulk 3.0 kan een Bulk and Furno Combiner Model worden gemaakt.

Verwijzingen

Zie ook:

En:

Galerij

Verpakking

Set

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.