Wikia

Rocka 3.0
2143 box
Nummer2143
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
Elementen

30

Figuren

Rocka

Leeftijd

6 - 16

Introductie 2011, augustus
Prijs

Vlag-NL €9,99
Vlag-DE €9,99
Vlag-UK £7,99 05 Aug 11 - 18 Feb 12
Vlag-US US $7,99 05 Aug 11 - 07 Aug 12
Vlag-CA CA $10,99 23 Aug 11 - 02 Aug 12

Verpakking

Blik (plastic)

Gewicht (gram)

160

Afmetingen (cm)

11,5 x 18 x 6

De set 2143 Rocka 3.0 werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Hero Factory thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van Rocka, de 'gouden' held, in 3.0 versie, en een sticker.

Rocka 3.0 draagt ​​een 'goud' en zwart harnas, en zijn wapen is een complex 'hand' sportieve twee messen en twee klauwen. Zijn hoofd en de kern zijn wit, en zijn transparant groene badge is op zijn linker onderarm. Rocka's ene kant is zwart, wat overeenkomt met de kleur van zijn dij harnas en het harnas op zijn rechter arm. Zijn helm heeft de vorm van een leeuwenkop, en hij is het hoogste held van de 3.0 serie. Zijn specialiteiten zijn snelheid, kracht en felheid.

LEGO.com

LEGO logo 2143 Rocka 3.0

Attentie Rocka! Alarmfase rood op jungleplaneet Quatros. Witch Doctor probeert al het Quaza van de planeet te stelen! Als het hem lukt, sterft de planeet. Hou hem tegen voor het te laat is! De planeet zit vol gevaarlijke beesten die door Witch Doctor worden bestuurd: hou ze op afstand met je dubbele klauw gereedschap en je leeuweninstinct.

LEGO logo Red Quatros van de ondergang!

Opgelet, Rocka! We hebben een red alert ontvangen op jungle Quatros. Witch Doctor probeert al het Quaza van de planeet te stelen. Als hij slaagt, zal de planeet sterven. Hou hem tegen voor het te laat is! Quatros krioelt van beesten onder zijn controle. Gebruik de dubbele klauw combo gereedschap en leeuw dier macht aan hen af ​​te weren.

  • Inclusief dubbele klauw combo gereedschap en leeuw dierlijke voeding
  • Inclusief witte held kern op een kist
  • Specialiteiten Rocka zijn snelheid, kracht, wreedheid
  • Meet 16cm hoog!

Achtergrond

Gezonden door de Hero Factory om Aldous Heks helpen op de mijnbouw planeet van Quatros, Rocka opgeroepen voor back-up van de Alpha 1 Team's wanneer zij worden geconfronteerd door Aldous, nu omgetoverd tot het kwaad Witch Doctor en tot slaaf van de wezens. Later kreeg hij een XL-uitvoering die hem in staat stelde om te verslaan Aldous Witch.

Notities

  • De sticker is niet meegeteld in het aantal elementen.
  • Op de door LEGO vrijgegeven afbeeldingen van de verpakking is het 'goud' zo donker, dat het bijna oranje is. Op de echte verpakking is Rocka's goud meer geel.
  • Rocka's voornaam is Daniel, volgens de credits van de Wilde Planeet DVD. Echter, een lid van de Hero Factory verhaal team bevestigde dat die naam als 'niet-canon' moet worden beschouwd. In de tv-versie werd hij simpelweg genaamd Rocka.
  • In zijn XL-variant is zijn klauw in zijn linkerhand in plaats van zijn rechterhand.
  • Met de set 2145 Stormer 3.0 kan een Rocka and Stormer Combiner Model worden gemaakt.
  • De set is ook opgenomen in het 'Value Pack' 66414 Hero Factory Super Pack 2 in 1 en 4646297 Hero Factory Display Assembled Set.

Verwijzingen

Zie ook:

En:

Galerij

Verpakking

Set

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.