Wikia

Breez 2.0
2142 box
Nummer2142
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
Elementen

29

Figuren

Natalie Breez

Leeftijd

6 - 16

Introductie 2011, januari
Prijs

Vlag-NL €9,99
Vlag-DE €9,99
Vlag-UK £7,99 28 Dec 10 - 18 Nov 11
Vlag-US US $7,99 25 Dec 10 - 09 Jan 12
Vlag-CA CA $10,99 31 May 11 - 09 Jan 12
Vlag-AU AU $15,99

Verpakking

Blik (plastic)

Gewicht (gram)

160

Afmetingen (cm)

11,5 x 18 x 6

De set 2142 Breez 2.0 werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Hero Factory thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van Natalie Breez, de lime-groene heldin, in 2.0 upgrade versie.

Breez 2.0 is voorzien van een geheel nieuw ontwerp vergeleken met de 1.0 versie, met inbegrip van meer flexibele appendages en kogelgewricht aansluiten harnas. Ze houdt haar lime-groene kleurenschema van 1.0, met een extra rode kleur. Ze draagt een rookwerend masker als hoofddeksel, samen met de standaard 2.0 helm, en haar harnas is voornamelijk opgebouwd uit de kleinste 2.0 armor. Echter, op haar rechter zijde, is haar onderarm beschermd met een groot harnas stuk met een rechte rood piek. Een ander groter stuk is de gedrukte armor stuk op haar rechter dij. De handen en de voeten werden opnieuw ontworpen; zo heeft elke hand vier vingers, in tegenstelling tot de 1.0 handen met drie vingers. Ook, in tegenstelling tot de transparant oranje hoofd van haar oorspronkelijke variant, heeft Breez een effen kleur rood hoofd, of een andere vorm dan de 1.0 koppen. Ze maakt gebruik van twee "multi-tool blades" als wapens.

LEGO.com

LEGO logo 2142 Breez 2.0

Held Breez: onmiddellijk melden! Ons Ruimtetankstation 22 wordt aangevallen door brandstof stelende vuurvreters. Gebruik je nieuwe stealth apparatuur om ze te besluipen en geef ze een lesje met je nieuwe multi-gereedschap en je zwaarden. Laat zien wie hier de dienst uitmaakt!

LEGO logo Kruip naar de vuur schurken zonder te worden ontdekt!

Held Breez: onmiddellijk melden! Ons Ruimtetankstation 22 wordt aangevallen door brandstof stelende vuurvreters. Gebruik je nieuwe stealth apparatuur om ze te besluipen zonder te worden opgemerkt. Maak dan gebruik van je multi-gereedschap met de handmessen om hen te leren wie de baas is! Ze zullen niet eens zien dat je komt!

  • Hoofddeksels beschikt over oogbescherming, camera en antenne!
  • Inclusief verwijderbare straalmessen, haken, kabel-messen en een lava snijdend rond mes!
  • Inclusief rode held kern borstplaat!
  • Meet 17cm hoog!

Achtergrond

In de Ruimtetankstation 22 Ordeal van Vuur, werkt Breez 2.0 als een close combat-specialist. Een rookie in Rise of the Rookies, steeg Natalie Breez tot de rang van een volwaardige Held na het tonen van volwassenheid in de gevechten tegen Von Nebula. Door haar unieke kern, heeft Breez de unieke mogelijkheid om te communiceren met bijna elke soort dier.

Notities

Verwijzingen

Zie ook:

En:

Galerij

Verpakking

Set

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.