Wikia

Evo 2.0
2067 box
Nummer2067
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
Elementen

31

Figuren

Nathan Evo

Leeftijd

6 - 16

Introductie 2011, januari
Prijs

Vlag-NL €9,99
Vlag-DE €9,99
Vlag-UK £7,99 28 Dec 10 - 10 Nov 11
Vlag-US US $7,99 25 Dec 10 - 06 Dec 11
Vlag-CA CA $10,99 31 May 11 - 06 Dec 11
Vlag-AU AU $15,99

Verpakking

Blik (plastic)

Gewicht (gram)

160

Afmetingen (cm)

11,5 x 18 x 6

De set 2067 Evo 2.0 werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Hero Factory thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van Nathan Evo, de gele held, in 2.0 upgrade versie.

Evo 2.0 is voorzien van een geheel nieuw ontwerp vergeleken met de 1.0 versie, met een paarse kern en hoofd, samen met een paarse piek op zijn linker arm, en als secundaire kleur brons, voor vier stukken in de set; zijn hoofddeksel, kogelvrije vesten, en twee nieuwe zandstraler stukken. Naast de standaard 2.0 helm, heeft Evo's hoofddeksels openingen aan de voorkant. Hij hanteert een ijs speer shooter als wapen (twee rubberen minifiguur-grootte speren) op zijn schild. Hij draagt zijn gunmetal Beproeving van Vuur badge op zijn linker dij.

LEGO.com

LEGO logo 2067 Evo 2.0

Alarmfase rood! De vuurvreters stelen onze heldentransporteur van Ruimtetankstation 22! We hebben jouw kracht nodig om ze tegen te houden. Met je nieuwe helm met rookmasker en een verbeterd schild met dubbelloops ijskanon kun je ze misschien afkoelen! Laat zien wie hier de meeste brandjes uit kan trappen!

LEGO logo Tijd om de zware artillerie in actie te brengen!

Alarmfase rood! De vuurvreters stelen onze heldentransporteur brandstof van Ruimtetankstation 22. Alleen jouw brute kracht kan ze overmeesteren! Gebruik het nieuwe hoofddeksels om door de rook te kijken en je opgewaardeerd schild met dubbelloops ijs kanon om ze af te koelen. Tijd om ze een lesje te leren dat ze nooit zullen vergeten!

  • Hoofddeksels beschikt over zware ademhalingsapparatuur, vergulde gezicht pantser, camera en antenne!
  • Schild bevat dubbele vat ijs kanon en nut klauw!
  • Inclusief paarse held kern borstplaat!
  • Meet 17cm hoog!

Achtergrond

Nathan is de sterkste van de nieuwe helden en werkt als zware artillerie voor het team. Hij werd gebouwd in de 2.0-upgrade en bestreed de vuur schurken op Ruimtetankstation 22.

Notities

  • Nathan Evo is een nieuwe Held van het thema; Evo en Nex vervangen Jimi Stringer en Dunkan Bulk in de Hero Factory 2.0 serie.
  • Twee hoofden op een stok zijn afgebeeld op 2282 Rocka XL's box, één van hen is zeer vergelijkbaar met die van Evo, en is ook de juiste kleur.
  • Evo is een van de eerste gele-gepantserde TECHNIC figuren, zowel in BIONICLE als Hero Factory.
  • Het is ook één van de eerste TECHNIC sets die paars gebruiken sinds 2001.
  • Evo heette oorspronkelijk Bill Dozer[1].
  • In de Hero biografieën is zijn persoonlijkheid geruild met Julius Nex.
  • Zijn helm lijkt op zijn 4.0 versie, aangezien beide twee openingen vooraan aan beide zijden zitten.
  • Dit is de enige set met 2.0 gele voeten; de Breakout vorm heeft gunmetal voeten
  • Met de set 2065 Furno 2.0 kan een Furno and Evo Combiner Model worden gemaakt.
  • De set is ook opgenomen in het 'Value Pack' 66404 Hero Factory Super Pack 2 in 1 en 2856089 Hero Factory 2.0 Collection.

Verwijzingen

Zie ook:

Zie ook:

Referenties

  1. Initiële afbeelding, met de namen van de helden rechtsboven

Galerij

Verpakking

Set

Video

LEGO Hero Factory 2065, 2067, 2142, 2235

LEGO Hero Factory 2065, 2067, 2142, 2235

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.