Wikia

Stormer 2.0
2063 box
Nummer2063
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Hero Factory
Elementen

31

Figuren

Preston Stormer

Leeftijd

6 - 16

Introductie 2011, januari
Prijs

Vlag-NL €9,99
Vlag-DE €9,99
Vlag-UK £7,99 28 Dec 10 - 30 Oct 11
Vlag-US US $7,99 25 Dec 10 - 12 Nov 11
Vlag-CA CA $10,99 31 May 11 - 12 Nov 11
Vlag-AU AU $15,99

Verpakking

Blik (plastic)

Gewicht (gram)

160

Afmetingen (cm)

11.5 x 18 x 6

De set 2063 Stormer 2.0 werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Hero Factory thema.

Samenstelling

De set bevat het figuur van Preston Stormer, de witte en blauwe held, in 2.0 upgrade versie.

Stormer 2.0 is geheel verschillend van zijn vroegere 1.0-modus. Zijn ledematen zijn flexibeler, en vreemd genoeg, de armen zijn korter en zijn benen zijn langer dan de meeste andere helden. De hoofdband is voorzien van een eye-glas apparaat bevestigd tussen het hoofd en de helm. Zijn rechterarm hanteert een schild met twee blauwe rubberen speren aan de voorzijde. Aan de achterzijde van het schild is een flexibele slang die hecht aan de achterkant van het lichaam en een spiked hulpmiddel dat eveneens werd gebruikt in 2065 Furno 2.0 en 2142 Breez 2.0. Al zijn pantser stukken zijn van dezelfde grootte, met inbegrip van de zwarte Beproeving van Vuur badge. Stormer heeft zijn blauwe hoofd en de kern kleuren behouden.

Achtergrond

Preston Stormer is de top held van Hero Factory, de leider van de prestigieuze Alpha 1 Team. Toen hij reageerde op de oproep van de gevangen Ruimtetankstation 22 werknemers, vond hij dat zijn 1.0 wapens de bepantsering van de schurken niet konden doordringen, en trok hij zich terug met de geredde arbeiders. Later keerde hij terug, en versloeg de Fire Villains, met behulp van de 2.0 upgrade.

LEGO.com

LEGO logo 2063 Stormer 2.0

Oproep aan de leider van het Alpha Team! De handlangers van de Fire Lord vallen Ruimtetankstation 22 aan. Wie kan ze stoppen? Ga erop af en maak de vuurvreters onschadelijk met je ijspegels schietende schild en het unieke ijszwaard waarmee je alles kunt bevriezen. Met je nieuwe, hightech helm coördineer je de acties van je hele team! We rekenen op je...!

LEGO logo Leid de helden tegen de vuur schurken!

Oproep aan Alpha teamleider! Vurige volgelingen van de Fire Lord vallen Ruimtetankstation 22 en moeten worden gestopt! Het is tijd om ze af te koelen met je ijssperen schild en ijsmes dat alles wat het aanraakt bevriest. Gebruik het nieuwe hoofddeksels vol met sensoren om je team te bevelen. Laat ons niet in de steek!

  • Hoofddeksels beschikt over head-up display met radar, GPS, warmte detectie, object detectie, camera, antenne en lichten!
  • Schild bevat schietende ijssperen en invriezend super mes!
  • Meet 18cm hoog!

Verwijzingen

Notities

Galerij

Verpakking

Set