Wikia

Creatieve Koffer
10682 doos
Nummer10682
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Bricks & More
Elementen

1000

Leeftijd

4 - 99

Introductie 2014
Prijs

Vlag-NL €44,99
Vlag-BE  €44,99
Vlag-DE €39,99
Vlag-UK £34,99 10 Oct 14 - nu
Vlag-US US $59,99 18 Oct 14 - nu
Vlag-CA CA $69,99 18 Oct 14 - nu

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

1560

Afmetingen (cm)

38 x 28 x 14

De basisstenen 10682 Creatieve Koffer werd uitgebracht in 2014 als onderdeel van het Bricks & More thema.

Samenstelling

De set bevat 1000 elementen, in verschillende varianten en kleuren, waaronder bouwstenen met schuine kanten en acht zwarte rubberen wielen.

Verwijzingen

LEGO.com

LEGO logo 10682 LEGO® creatieve koffer

10682 product

10682 LEGO® creatieve koffer

Ga op onderzoek in een wereld vol creatief spel met de LEGO® creatieve koffer. Bevat maar liefst 1000 LEGO stenen voor de verzameling, in allerlei kleuren en met speciale elementen zoals ogen, wielen en lampjes, voor urenlang creatief en leerzaam speelplezier. Deze fantastische set is verpakt in een lichte kartonnen koffer voor praktisch vervoer, en biedt een brede collectie elementen met reis-thema, van de skyline van New York City tot Ayers Rock in Australië en een safari in Afrika. De set vormt de perfecte aanvulling op iedere bestaande LEGO collectie en staat garant voor urenlang bouw- en speelplezier.

Notities

  • De doos heeft op de hoeken de afbeelding van de hoeken van een koffer.
  • Vanaf de introductie in januari 2015 ging de set over naar het Classic thema, zonder wijziging van de naam of de vormgeving van de verpakking.

Galerij

Verpakking