Wikia

Ultimate Collector's AT-ST
10174 box
Nummer10174
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Star Wars
SubthemaClassic

Episode V: The Empire Strikes Back

Elementen

1068

Leeftijd

14+

Introductie 2006
Prijs

Vlag-UK £58,69 tot 28 Jan 09
Vlag-US US $79,99 tot 31 Mar 09

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

1721

Afmetingen (cm)

47,5 x 38 x 6,6

De 'Ultimate Collector Series' 10174 Ultimate Collector's AT-ST werd uitgebracht in 2006 als onderdeel van het Star Wars - Classic thema.

SamenstellingEdit

Deze 'Ultimate Collector Set' bevat een model van een Imperial All Terrain Scout Transport. Deze UCS-versie is veel nauwkeuriger en gedetailleerder dan andere LEGO-versies aan de buitenkant (met draaiende wapens, een openend luik voor piloten en van voren te openen raam panelen), maar details van het interieur ontbreken. De wandelaar heeft E-Web dubbele blaster kanonnen, MS4 laserkanonnen en een granaatwerper. De standaard bevat een sticker met de gegevens.

VerhaalEdit

De All Terrain Scout Transport, kortweg AT-ST, of ook wel "chicken walker", was de primaire scout transport van het Galactic Empire en trad op tijdens de Battle of Hoth en de Battle of Endor.

NotitiesEdit

  • De naam van de set is onderwerp van discussie. Op de voorkant van de verpakking staat 'Ultimate Collector's AT-ST' terwijl op de achterkant in grote letters 'Imperial AT-ST' staat. Hier is de voorzijde aangehouden.
  • Volgen de Star Wars UCS Poster eindigde deze set in 2008.
  • De achtergrond van de verpakking toont het bos van de planeet Endor.
  • Net als de meeste UCS sets, bevat de AT-ST geen minifiguren.
  • Er is geen interieur in de cockpit van de wandelaar.

LEGO.comEdit

LEGO logo Construeer de ultieme Scout Walker!

De Imperial AT-ST (All Terrain Scout Transport), ook wel bekend als de Scout Walker, draagt ​​de strijdkrachten van het Rijk snel en efficiënt over de ijsvlakten van Hoth en door de dichte bossen van Endor. Nu kun je het ultieme collector's model bouwen van dit beroemde Star Wars voertuig van meer dan duizend LEGO stenen!

  • Volledig bewapend en gepantserd, is de ongelooflijk gedetailleerde en realistische AT-ST meer dan 42cm hoog!
  • Bevat draaiende wapens, een openend piloot luik, bewegende raam panelen, en nog veel meer!
  • Vijanden van het Rijk pas op!

VerwijzingenEdit

Andere sets met AT-ST's:

GalerijEdit

Verpakking

Sets