FANDOM

Takanuva egy karaktert a LEGO BIONICLE történet. Ő már megjelent többször, 2003, 2008, és 2010-ben, többek között egyszer az Matorant neve "Takua".

Háttér Szerkesztés

A prófécia Szerkesztés

A korosztály a BIONICLE világ, ott volt a prófécia: hogy abban az időben a nagy sötétség Toa eltérően más tűnik, hogy kihívást jelent meg, az egyik a fény ereje és a Kanohi Fénymaszkját. Ez Toa lenne Herald jött előtte, és szintén ismert, mint a "Hetedik Toa" (a jelentőségét ez a szám az nem világos; a standard Toa csapat mérete hat, de ott már nagyobb csoportok). Azonban a Makuta Testvériség, aki segített őrzik a Matoran emberek, kijelentette, hogy ez egy hamis mítosz.

De a Testvériség titokban korrupt, és elhitték, és félő, hogy a Fény Toája ellenezné tevékenységüket. Ellopták a Fénymaszkjának készítői és elrejtette, hogy ez a Toa sosem merülnek fel. Idővel okozott a megjövendölt sötétben, amikor egy tag támadta az univerzum védelmezője, a Nagy Szellem, Mata Nui, így a világegyetem nem őrzött. Sőt, ez a tag váltott ki a végtelen háború a rivális csoport. És a Toa nem sokat tehettek, hogy tartalmazza a káosz, a számuk pedig egy töredéke annak, amit régen.

Ez idő alatt, a Fénymaszkja ellopták a Testvériség néhány Toa fedezte fel a korrupció. De úgy kell jutni Av-Matoran (egyik eleme a fény), hogy minden esélye, hogy megteremtse a legendás Toa; a maszk került a város Metru Nui ahol nem Av-Matoran ismert volt élni, a Testvériség nem túlságosan sokat foglalkozik. Amikor a város elpusztult a Nagy Kataklizma, a teljes népesség hozta a Mata Nui szigetén, és a Fénymaszkja titokban hoztak magukkal (További részletek a Fénymaszk utazás, lásd a "Avohkii" szakasz Kanohit).