FANDOM

Tahu egy főhőse a LEGO® BIONICLE® téma és a tan, amely kíséri. Az összefüggésben a történet, ő az arrogáns, de bátor és jószívű vezetője a Toa Mata és később a Toa Nuva, egy csapat Toa hősök, akik arra hivatottak, hogy felébressze a Nagy Szellem, Mata Nui egy természetellenes alvás varázslatot alá esett. Tahu egy Toa, aki irányítja a tűzhatalom, és hordja a Kanohi Hau, a maszk, amely lehetővé teszi számára, hogy megvédje magát a veszélynek látja jön. Tahu adták, mint egy sor 4-szer az egész BIONICLE® a 9 éves távon; először a bemutatkozó évében 2001, majd 2002-ben, 2008-ban, és 2010-ben, az elmúlt évben a vonal eredeti fut. Amikor BIONICLE® ismét bevezették 2015-ben, újraindul változatai Tahu és a többi tag csapata ismét megjelent készletek. Egy másik iteráció Tahu adták a következő évben.

Leírás Szerkesztés

Eredetileg, Tahu szerepelt élénkpiros, mint elsődleges szín élénk narancssárga használják másodsorban. Ő rosszabb a Kanohi Hau, a Védőmaszkja, és végzett a láng kard. Amikor átalakult Toa Nuva, a színvilág hasonló maradt, de az ezüst volt használva, új mellvért és válltömések. A Hau volt bővíthető a Hau Nuvát egy több szerves megjelenésű, de megtartja néhány fémjelzi az eredeti maszk, mint egy hasonló mogorva és egy lekerekített depresszió előtt a szájban. A láng kard helyett egy pár pengék amelyet fel lehetne állapítani, külön-külön, mint egy, vagy lehet kombinálni, és használni, mint egy láva szörfdeszka. Mindkét változat a szeme vöröses.

Ennek Mistika, Tahu használ egy újabb építmények és nem sok visszahívások a régebbi készletek. Sötét vörös lett az elsődleges árnyékban, míg az ezüst használják másodsorban. Az átalakított Hau Nuvára is sokkal fényesebb, és van egy hátúszó a homlokon. Tahu hordoz forgó kés, egy Nynrah Ghostblaster, és jet rakéta szerelt hátán. A Mistika változat is megváltoztatja Tahu szeme színe pirosról világoszöld.

A verzió a BIONICLE Stars könyvtámasz a téma erősen inspirálta az eredeti változat egy hasonló maszk és az azonos színű rendszer, de az újabb darabok, amelyek megakadályozzák azt, hogy teljesen hű. Ismét hordoz láng kard. Páncélrészeket használt díszítik a szám lehet helyettesíteni arany változatban megtalálható más Stars állítja, hogy hozzon létre egy "arany BIONICLE".

A 2015 változata Tahu van ezüst láb széles piros töpörtyűt az ő alsó lábszárát. Szárnysegéd aranytól dugattyúk és felszerelések a combján, az egész test alsó piros. Mellkasa is arany és díszített vörös törzsi minták. Karját is öltözött piros és narancssárga, de páncélozott arany ujja mechanikai mechanizmusokat. A keze ezüst, és ő hordozza két vékony arany kard. Ő is lovagol egy ezüst láva tábla tűzzel kitöltésével nyitott spot. A szeme kék, és a klasszikus Hau átalakították a homlokát, és álla a hangsúlyosabb, hogy a kiáramló arcon a barlang nagyobb mértékben, és a "száj", hogy leépítésre az alján. Egy cserélhető arany változata az új Hau is benne van.

Háttér Szerkesztés

Eredeti történelem Szerkesztés

Krónika Szerkesztés

Felébredt alvó tartós évezredek Tahu derül ki egy Toa tartály partján Mata Nui emlékeztetve kicsit más, mint a neve. Barangolás az elszenesedett erdő Ta-Wahi Tahu csapdába esett egy ketrecben beállított Rahik, de könnyen megszökik elégetésével börtönéből. A Ta-Matoran, aki beállította a csapda által vezetett kapitánya az őr Jallert, előkészíti, hogy megtámadják a Toa, de Turaga Vakama érkezik és meghajol előtte. Matoran követik a vén vezető, felismerve, hogy Tahu a válasz, hogy egy ősi jövendölést, hogy hat Toa hős fog érkezni a sziget Mata Nui, hogy megmentsék a Nagy Szellem, más néven Mata Nui, egy örök álom vetett rá Makuta így hogy a Matoran lehet mentes Makuta ostrom még egyszer. Vakama és Matoran vezető Tahu az erdőn át Ta-Koro, a falu elszenvedett egy vulkán. Vakama feladatok Tahu és súroló a sziget hat nagy Kanohit maszkok (beleértve a Védőmaszkját ő már visel), hogy ő is cserélni őket egy arany Kanohit és arc Makuta.

Ahogy ő keres a szigeten maszkok víz légzés, gyorsaság, erő, röntgen látás, és a levitáció, Tahu eleget tesz a többi 5 Toa - Gali, Pohatu, Onua, Kopaka, és Lewa - mindegyik akik ellenőrzik a különböző elemek és a kopás egy másik maszkot. Eltekintve Kopaka és Lewa Toa dönt, hogy működjenek együtt elérni céljukat, de Makuta küld egy vihar, hogy megfélemlítsék őket, meggyőzve őket, hogy talán bölcsebb dolgozni magányosan. Tahu nem ért egyet, és feldühítette a engedelmesség a többi Toa.

Jaller tájékoztatja Tahu egy Akaku, maszkja röntgen látás, egy alagút Onu-Koro. Következő Jaller ólom, Tahu valóban talál egy maszkot az alagútban, de megtámadja egy horda Kofo-Jaga amelyek táplálkoznak a hőt hatáskörét. Észrevéve fertőzött maszkok a lények, Tahu eltávolít egy és megállapítja, hogy ez teszi a Rahit engedelmes. Figyelembe véve a tapasztalatokat, akkor továbbra is az ő küldetés.

Onua egyesíti a Toa hívja a gyülekezet a Mangai vulkán, de Makuta újra támad, az egységüket. Ezúttal a Toa tudják használni képességeiket össze, és harcolni a fenyegetések Makuta mutatja. Ezt követően, akkor összefognak, hogy összegyűjti a maradék Kanohit. Míg a dzsungelben a Le-Wahi, Tahu megpróbálja használni a tűz éget egy fa gyorsan letölteni egy maszkot a sebesség. Ez feldühíti Gali és ő rászól az a kár, amelyet meg lehetett volna tenni, hogy a növények és az élővilágra. Összegyűjtése után hat maszkok, Tahu forgalmazza azokat az Arany Kanohit és a Toa rally belépni Makuta barlangjába a Kini-Nui. Tahu gond, hogy soha nem fog visszatérni a felszínre, de úgy dönt, hogy az ő feladatuk, hogy leszáll egyébként. Takua a krónikás vezet egy kis cég a Matoran, hogy megvédje őket, ahogy be.

Ebben Makuta barlangjába, Tahu összeolvad Onua és Pohatu be Akamai, a Toa Kaita Vitézség, míg Gali, Kopaka és Lewa beleolvadnak Wairuha, a Toa Kaita Bölcsesség. A két Toa Kaita szembe a szörnyű Manas mielőtt azok kénytelenek visszatérni a hat Toa mikor felhívni túl közel Makuta. Ők szembesülnek árnyék változatai magukat, és legyőzni őket elnyeli őket, mielőtt megtalálja Makuta formájában a Matoran egy rozsdás maszk. Makuta kínozza őket, rámutatva az iróniát, hogy pontosan mi a Toa védelmére felesküdött mielőtt átváltozik tömege csápok. Ráüt Makuta azok hatáskörét, Tahu és a többiek képesek visszaverni őt ideiglenesen.

A Toa Mata visszatér a felszínre abban a hitben vannak győztes, de a traumatizált Kapura megpróbálja figyelmeztetni őket a Bohrok. A Toa visszatérni Ta-Koro ahol találnak támadás alatt mechanikus rovarszerű lények szándéka áthaladva a láva, amely körülveszi a falut. Lewa és Gali egyesítik erejüket, hogy hozzon létre egy vihar, hogy elűzzék és Vakama kifejti, hogy a lények valóban Bohrok, és legyőzni őket, a Toa kell gyűjteni 8 Krana agyak 6 fajta a lények.

Kopaka találja a raj fészke után követés egy Bohrok Va és azt mutatja, hogy Tahu, aki azt akarja, hogy adja meg azonnal, de Kopaka ragaszkodik ahhoz, hogy megvárjuk a többieket. Amikor a többiek megérkeznek, utaznak át az alagúton, és adja át a horda Bohrok utazik a felszínre. Tahu találja magát külön a többiektől, amikor egy ajtó bezárul mögötte, elvágva a többiek, de újra egyesül velük után fúj ki egy falat melegítéssel. A Toa majd keresse páncél úgynevezett Exo-Toa és ne őket, mielőtt a királynők a Bohrok a Bahrag támadást. Megállapította, hogy az Exo-Toa hamisítani az elemi hatáskörét, a Toa kibábozódtak és sztrájk a Bahrag gerendavázas nyers elemi energia, amely egy protodermis tömítés körülöttük. Közvetlenül követő Bahrag veresége földrengés váltott ki, és a Toa esik egy kád feszültség protodermisz, átalakítja az erősebb Toa Nuva új fegyverek, felszerelések, és Kanohit. Ahogy menekülni az összeomló kaptár, a Toa észre, hogy most már megoszthatják maszk hatáskörét azokkal közel hozzájuk, ötvözve Tahu, Lewa és Pohatu maszkja hatáskörét, hogy gyorsan és biztonságosan repülnek át az alagúton.

Tahu visszatér Ta-Koro, Vakama elmondja Tahu hogy ereje most kötve egy Nuvára szimbólum, amely helyezett a szentély, és hogy ő is gyűjteni az új Kanohi Nuvára, ha akarja. Vakama is bemutatja Tahu a Vahi, az Időmaszkját. A Toa újra találkozik, hogy megvitassák, mit tanultak a Turaga, de a konferencia alakul versengő Toa próbálják bizonyítani saját maga, mint a legerősebb, amely Gali meg kell állnia, ha Tahu és Kopaka folyamatosan megpróbálja a legjobb a többi. Utána úgy döntenek, hogy oszlassa fel a csapat, hiszen legyen elegendő ereje, hogy megvédjék a tartomány önállóan, de Gali arra figyelmeztet, hogy ez bölcs dolog.

Gali bizonyított helyes, ha Tahu visszatér Ta-Koro egy Bohrok-Kal, hogy ellopják a Nuvára szimbólum, ellopják a elementáris erővel tőle. Tahu megpróbálja legyőzni a lény az ő kard és maszk, de nem tud. Csatlakozott Jaller és Takua, Tahu megpróbálja lenyomozni a Bohrok-Kal, találkozó a többi Toa az út mentén, és megállapította, hogy azok estek áldozatul hasonló körülmények között. Találkozik a Bohrok a sivatagban, a Toa kísérletet, hogy legyőzze őket, és letölteni a szimbólumokat, de vereséget szenvedett, és csak az mentette meg Tahu maszkja. A támadás után, úgy döntenek, hogy összegyűjti a Kanohi Nuvának előtt Bohrok-Kal szabadulhat a Bahrag.

Miután összegyűjtötte a Kanohi Nuvát elmulasztására és a Bohrok-Kal küldetés más módon, a Toa Nuva nincs más választása, mint követni őket a Bahrag fészke. A Bohrok-Kal megpróbálja használni a szimbólumokat, hogy megtörjön a protodermis pecsétet, de Tahu használja Vahi lassítani sem úgy, hogy azok gyakorlatilag befagyott, de a pajzs formája körülöttük megakadályozza a Toa abban szimbólumok. Gali azt sugallja, hogy eteti a hatalmat a Bohrok-Kal önként, a szimbólumok, mint egy karmester, amely extra lendületet a Bohrok-Kal és elpusztulnak, ha nem tudják, hogy ellenőrizzék a hatalmukat. A Toa letölteni a Nuvák szimbólumok és rejtsd el azokat a biztonságosabb helyeken, míg Tahu is visszaadja Vahi hogy Vakama, mert nehéznek találták, hogy ellenőrizzék a maszk erejét.

Leverését követően a Bohrok-Kal, a Turagát hinni békeidőben is hullott Mata Nui, és eldönti, hogy megünnepeljük azt a Kohlii versenyen. Mielőtt a bajnoki mérkőzés, Tahu találja Ta-Koro képviselői, Takua és Jaller, falu alatt, ahol talált egy új maszkot. Megmentése után Takua, azt mondja nekik, hogy bemutassák a maszkot Vakama a mérkőzés után. Tahu maga ül a stadionban között Pohatu és Gali. Miután Ta-Koro legyőzték kínosan, a maszk esik Takua hátizsák és az egész közönség tanú azt leadott egy fénysugár rá Jaller. Turaga Nokama fordítja a nyelv írt vissza a maszkot, és azonosítja azt a Avohkii, a Fénymaszkot, és hogy tartozik egy hetedik Toa, hírek vevő Tahu meghökkent. Jaller és Takua hagyja Ta-Koro megtalálja az új Toa. Tahu marad a faluban, és Gali hamarosan megérkezik, hogy figyelmeztesse őt, hogy a "fiai" Makuta, a Rahkshi élén a falu. Tahu és Gali evakuálják a falu, de nem tudják megmenteni a pusztulástól, mint a három Rahkshi okoz, hogy süllyedni a medence láva. Hogy képtelen megvédeni Ta-Koro mélyen zavar Tahu, és ő annyira zavarja az ő kudarca, hogy nem fizet a gondolat, hogy a mérget kapott egy figyelmeztetés a Lerahk.

Tahu gyűlések a legtöbb más Toa Nuva ha mind a hat Rahkshi támadás Onu-Koro, ahol ő által okozott Kurahk. A csata után, az együttes hatása a méreg és düh okát Tahu támadni Gali és Lewa, de Kopaka lefagy tőle a helyén. Tahu meggyógyult, és részt vesz a többiekkel védelmében Jaller és Takua a Rahkshi a Kini-Nui. Csatlakozott Takua, aki átalakul Toa Takanuva, amikor észreveszi a sorsát, hogy viselje a Avohkii, a Toa legyőzi a Rahkshi, de Jaller elveszett miközben védi a barátját Turahk. Tahu segít Takanuvát megépíteni az Ussanui, olyan jármű, amely fogják irányítani a Rahkshi a Kraata pilóták és hozd Makuta. Bár Takanuvának visszautasít minden segítséget a Toa Nuva a fekvésű Makuta, ő nem küld Hahli megidézni a Toa és Turaga tanúja Makuta vereség, majd felébreszti Mata Nui. Bár Makuta úgy tűnik, hogy elvesztek, és Jaller újraéled, a Toa képtelenek felébreszteni Mata Nui ebben az időben, de mégis újra felfedezzük Metru Nui, egy rejtett várost alatt a sziget, ahol a Turagát magyarázza voltak a Toa Metru és a Matoran volt élt, mielőtt Makuta kényszerítette őket, hogy elhagyják, és törlik az emlékeit mindenki, kivéve a Turagát.

Újraindul történelem Szerkesztés

Tahu egy a Tűz Toája crash földeket Okoto szigetén. Ő akiket a helyi lakosok, valamint öt másik Toa, hogy megtalálja a rejtett aranymaszkja, amely megfelel az elem, és növeli a képességeiket, hogy azokat megvédje a szigetet a fenyegető veszélyt.

Megjelenések Szerkesztés