FANDOM

A Star Wars™ egy engedéllyel témája 1999-ben bevezetett.

Minifigurát Szerkesztés

Jó oldal

A-szárnyú pilóta Szerkesztés

Az RZ-1 A-szárnyú elfogó a galaxis egyik leggyorsabb és legjobban kormányozható vadászgépe. A kiválóan képzett Lázadó Szövetség pilótáknak, akik ezekkel repülnek, jó megérzésekre és még gyorsabb reflexekre van szükségük, amikor felveszik a harcot a Birodalom legfélelmetesebb pilótáival és harcosaival, máskülönben azon találják magukat, hogy elzúgnak a náluk lassabban repülő célpontok mellett.

Ackbar admirális Szerkesztés

Ackbar admirális, aki a kétéltű Mon Calamari törzs tagja, a Lázadó Szövetséget vezette a Galaktikus birodalom elleni csatában. Ő irányította a Szövetség erőit a második Halálcsillag elleni támadás során, és elsők között vette észre a Császár csapdáját, amikor a félig kész harcálláspont váratlanul teljesen felfegyverzettnek és működőképesnek bizonyult.

Anakin Skywalker Szerkesztés

A Tatooine bolygón rabszolgaként nevelkedett Anakin Skywalker ügyes, fiatal pilótából híres Jedi lovaggá vált és a Klónok háborújában tábornokként vett részt. Nehéz természete és indulatai végül az Erő sötét oldalára sodorják, és ő lesz a rettegett Sith nagyúr, Darth Vader.

BB-8 Astromech Droid Szerkesztés

Egy a maga nemében egyedülálló BB egység, a BB-8 hűségesen szolgálja Poe Dameront, az Ellenállás mesterpilótáját, aki az Első rend elleni küldetésekben vesz részt, a felszínen és Poe X-szárnyú vadászának droid üregében egyaránt. Számos hasznos szerszámmal és eszközzel felszerelt, guruló gömb testével, és a fölötte elhelyezkedő, kupolaszerű fejével a BB-8 barátságos, intelligens és elég önálló ahhoz, hogy válságos helyzetekben fontos döntéseket hozzon.

Baze Malbus Szerkesztés

Birodalmi megszállás alatt lévő szülőföldjének zord világa megkeményítette Baze Malbust, és gyakorlatias katonává tette. Ismétlő, nehéz ágyújával pedig mesterlövészként bánik. Baze szeret hősködni, ami éles ellentétben áll legjobb barátjának és erkölcsi vezetőjének, Chirrut Îmwe-nek spirituális beállítottságával.

Bodhi Rook Szerkesztés

A korábbi birodalmi pilótának, Bodhinak nagyon jó repülési és műszaki képességei vannak, amelyeket a Lázadás szolgálatába fog állítani. A mindig gyakorlatias, de nagyon aggódó Bodhi összeszedte bátorságát, hogy megtámadja a Birodalmat.

C-3PO Szerkesztés

A C-3PO egy etikettre és protokollra programozott droid, amit a Jedi hős Anakin Skywalker épített, és az asztromechanikus droid, R2-D2 elválaszthatatlan társa. Az évek során résztvevője volt a galaxis legfontosabb eseményeinek és legizgalmasabb csatáinak – és több mint hatmillió fajta kommunikációra képes.

Cassian Andor Szerkesztés

Harctéri tapasztalatokkal rendelkező, gyakorlott szövetségi hírszerző tisztként Cassian Andor kapitány tiszteletet parancsol katonáinak azzal, hogy képes hideg fejjel és minimális erőforrással, akár tűz alatt is, teljesíteni a küldetéseit.

Chewbacca Szerkesztés

Chewbacca, egy 200 éves Wookiee a Kashyyyk bolygóról és Han Solo segédpilótája, valamint első társa a Millennium Falconon. Habár nagyon kegyetlen tud lenni, ha felbőszítik, az erős és bozontos Chewbaccánál nincs hűségesebb vagy megbízhatóbb barát.

Chirrut Îmwe Szerkesztés

A mélyen spirituális Chirrut Îmwe hite szerint minden élőlény összeköttetésben van egymással az Erő révén. Világtalan szeme nem akadályozza meg abban, hogy magasan képzett harcos legyen. Habár nem képes uralni az Erőt, ez a harcos szerzetes intenzív fizikai és szellemi fegyelem révén szigorúan fejlesztette készségeit.

Finn Szerkesztés

Finn, akit arra neveltek és képeztek ki, hogy egyik csatát a másik után vívja az Első rend szolgálatában, és aki korábban rohamosztagos volt, semmit sem kíván jobban, mint azt, hogy megszabaduljon a múltjától. Kétségbeesett repülése olyan hihetetlen kalandba sodorja egy hősi, de rendkívül veszélyes úton, amely az ő sorsát – és az egész galaxisét is – örökre megváltoztatja.

Han Solo Szerkesztés

Han Solo, a Millennium Falcon kapitánya, a Lázadó Szövetség egyik nagyszerű vezére volt. Ő és másodpilótája, Chewbacca elkezdett hinni a galaktikus szabadság ügyében, amikor csatlakoztak Luke Skywalkerhez és Leia Organa hercegnőhöz a Birodalom elleni harcban.

Jyn Erso Szerkesztés

A Lázadó Szövetség egyik nagyon jól képzett katonája, Jyn Erso egy zabolátlan, kihívóan viselkedő harcos, aki alig várja, hogy megtámadhassa a Birodalmat. Jynnek alig van türelme a Szövetség Főparancsnokságán zajló vitákhoz, ezért inkább saját maga veszi kezébe a dolgokat.

K-2SO Szerkesztés

A K-2SO, egy átprogramozott, a Szövetséghez hű birodalmi biztonsági droid, riasztó látványt nyújt a titkos Lázadó bázison. A gyakorlatias droid, hatékony, beépíthető ügynök, mivel tökéletesen be tud olvadni a birodalmi bázisok és előretolt helyőrségek környezetébe.

Leia hercegnő Szerkesztés

A békés Alderaan bolygón felnevelkedve, Leia Organa hercegnő tanúja volt a Birodalom önkényuralmának és titokban csatlakozott a Lázadó szövetséghez, hogy segítsen felszabadítani a galaxist. Mint tehetséges harcosnak és vezetőnek, Leiának fogalma sem volt arról, hogy valójában ő Anakin Skywalker, az elbukott Jedi hős ikertestvére, aki később Darth Vaderré vált.

Luke Skywalker Szerkesztés

A szerény nedvességgazdálkodóként a Tatooine sivatagos világában nevelkedett, fiatal Luke Skywalkernek fogalma sem volt arról a bámulatos sorsról, amelyet a galaxis tartogatott számára. Hamarosan tehetséges starfighter pilótaként vált híressé, a Lázadó Szövetség hőse, és a majdnem kihalt Jedi lovagok egyik új reménysége.

Obi-Wan Kenobi Szerkesztés

Habár idősebb már, mint a Klónok háborúja idején Jedi tábornokként volt, Obi-Wan Kenobi még ma is jól képzett Jedi mester, akinek elméje éles és hatékonyan képes használni az Erőt. Elhatározta, hogy segít Luke Skywalkernek felfedezni saját küldetését, még ha ez azt is jelenti, hogy Obi-Wan egykori tanítványával, Darth Vaderrel kerülhet szembe.

Poe Dameron Szerkesztés

Poe Dameron bámulatosan ügyes pilótaképességeinek köszönhetően kiérdemelte a legjobb mesterpilóta elismerést az Ellenállásnál. A megbízható droid, a BB-8 társaságában, felveszi a harcot az Első rend legjobbjával is, anélkül, hogy hajójának védőborításán a legkisebb karcolás esne. Mint Black Leader, ő maga vezeti saját fekete X-szárnyú vadászgépét, de bármi mással is tud repülni, legyen az egy normál X-szárnyú gép, vagy az Első rendtől ellopott TIE vadászgép. Magabiztos és olyan, aki veszély esetén is megőrzi hidegvérét, ő az egyik legbátrabb és legmegbízhatóbb barátok egyike.

R0-GR (Roger) Szerkesztés

R0-GR a klónok háborújának idején gyártott milliónyi harci droid egyike volt mindaddig, amíg a Freemakerek egy szép napon rá nem találtak egy szeméthalom tetején rozsdásodva. Egy kis festés és némi programmódosítást kellett csak, és „Roger” a család hűséges inas droidja lett. A régi csataterekre vonatkozó ismereti igen hasznosak a hasznos hulladék megkeresésében, de inasként kissé hajlamos a balesetekre, nem is említve azt, hogy milyen ideges lesz, ha valaki fénykardot visel a közelében.

R2-D2 Szerkesztés

R2-D2 egy kék mintázatú, félgömb fejű asztromechanikus droid, amely azért készült, hogy segítse a csillaghajók javítását és asztro-navigációját, de az évek során eredeti alap programjához képest jelentősen továbbfejlődött. Bátor, önfejű és telis tele meghökkentően változatos, titkos szerszámokkal és eszközökkel, Artu mindig kész arra, hogy kimentse barátait egy szorult helyzetből.

R4-P17 Szerkesztés

Az R4-P17 egy asztromechanikus droid, aki gyakran segíti Obi-Wan Kenobit a klónháborúk során teljesített küldetésein. A többi asztromechanikus droidhoz hasonlóan, őt is úgy programozták, hogy csillaghajó navigátorként viselkedjen a komplex hipertéri ugrások során, többféle rejtett eszközt és készüléket is tartalmaz, amelyekkel javításokat és jármű karbantartásokat végezhet Obi-Wan Jedi Starfighterén.

Rex kapitány Szerkesztés

A „Rex” becenevű Ct-7567-es klónkatona a Köztársaság 501-es légiójának kapitánya volt a klónok háborúja alatt. A háborúk után visszavonult, néhány klón veterán társával együtt, hogy óriási Joopa homoki hernyókat horgásszon egy átalakított AT-TE lépegetőről a Seelos bolygó sivatagos világában. Talán rajta sem múlt el nyomtalanul az idő, és a páncélja is szorosabb lett egy kicsit, de Rex nagyszerű bátorságával és tapasztalatával még ma is szívesen segíti a Lázadó Szövetség ügyét, különösen akkor, ha a kérés régi barátjától és korábbi parancsnokától, Ahsoka Tanótól érkezik.

Rey Szerkesztés

Rey arra kényszerült, hogy hamar felnőtté váljon Jakku nevű sivatagos bolygóján. Az éveken át tartó turkálás a hajótörést szenvedett űrhajókon, az értékesíthető alkatrészek utáni keresés, olyan kiváló gépészeti, mérnöki ismeretekhez és pilótaképességekhez juttatta, amelyek kapóra jönnek majd, amikor egy veszélyes, több csillagot átfogó kalandra indul, hogy megkeresse az eltűnt Luke Skywalkert és olyan rejtett erőt szabadítson fel, amelynek létezéséről sejtelme sem volt.

Tarpals kapitány Szerkesztés

Tarpals kapitány a Naboo bolygóról érkezett, bátor Gungan tiszt. Amikor világát ostrom alá vette a mohó Kereskedelmi Szövetség, Tarpals kapitány vezetésével a Gungan nagy hadseregének harcosai szembeszálltak az ellenség harci droidjainak megszámlálhatatlan légióival.

U-3PO Szerkesztés

Egy protokoll droid, amely nagyon hasonlít a C-3PO modellre, a U-3PO úgy tűnik, hogy Leia hercegnő legénységét szolgálja a Tantive IV blokádtörő hajón, az Alderaan-ház diplomáciai alakulatában.

U-szárnyú pilóta Szerkesztés

A Lázadó Szövetség vadászpilótái az élet minden területéről verbuválódtak, de egyformák a repülés iránti szeretetükben és a Galatikus Birodalom megdöntése iránti eltökéltségben. Az U-szárnyú pilóták bátrak és meggondolatlanok, ezért óvatosabbnak kell lenniük, hogy megóvják a járműveik fedélzetén szállított katonák életét, miközben döntő fontosságú küldetésekre viszik őket.

Wookiee Szerkesztés

A Wookiee-k magas, bundás, és hosszú életű faj képviselői a fákkal borított Kashyyyk bolygóról. Habár barátságos és békés természetűek, a Wookiee-kból veszélyes ellenség lehet, ha csatára kényszerítik őket.

Wullffwarro Szerkesztés

A Klónok háborújának egy Wookiee hősét, Wullffwarrót később elfogta a Birodalom és kényszermunkára ítélte a Kessel bolygó fűszerbányáiban. Megmentése óta megbízható barátja a Lothal bolygó lázadó csapatának.

Yoda Szerkesztés

Habár kis termetű, ráncos és zöld, mégis, Yoda az egyik leghatalmasabb használója az Erőnek, aki valaha élt a galaxisban. Közel 900 éves lévén, már sok Jedi lovagot képezett ki az évszázadok során. Habár leginkább hatalmas bölcsességéről és rendkívüli, visszafelé beszélő képességéről ismert, Yoda nagyon jó képességű harcos is, és nagyon ügyesen kezeli a fénykardot.

Zander Szerkesztés

Zander a három Freemaker testvér közül a legidősebb. Habár szívesen tekinti önmagát huncut kópénak, és mesterpilótának, Zander igazi tehetsége abban rejlik, hogy képes régi, törött űrhajók darabjait úgy összerakni, hogy azokból teljesen új konstrukció lesz, amelyeket ő büszkén „Z-szárny”-nak nevez... mindenki más azonban csak a Ronda névvel illeti. Lehet, hogy talán féktelen és lobbanékony, de találékonysága és az útmutatók nélküli építési képessége szükség esetén igazán jól jön.

Sötét oldal

Boba Fett Szerkesztés

A legendás fejvadász, Jango Fett klónozott fiának, Boba Fettnek már kora ifjúságában magáról kellett gondoskodnia, és hamarosan csatákban edződött, kegyetlen vadásszá vált, ezért hírneve még apjáén is túltett.

Mandalori sisakjának és páncéljának védelmében, Boba Fett egy egész fegyver- és készülékarzenált hordoz magával, köztük sípcsontra szerelt pengéket, lángszórókat, és rakétaindító csuklóvédőket valamint egy beépített horoggal felszerelt hátirakétát. A Slave I-en, az alaposan átalakított csillaghajón repül, ami épp annyira el van látva rejtett meglepetésekkel, mint a pilótája.

Darth Maul Szerkesztés

Darth Maul, a veszedelmes és fürge Sith nagyúr, akit a gonosz Darth Sidious nevelt, félelmetes harcos és ravasz tervek kieszelője. Ez a harcos félelmet gerjesztő, kétélű fénykardot forgatva, ijesztő vadsággal harcolt. Habár csatát veszített Obi-Wan Kenobival szemben, a dathomiri Zabrak legyőzése sokkal nehezebbnek bizonyult, mint azt eredetileg gondolták.

Darth Vader Szerkesztés

Az, aki egykor Jedi hős volt, Anakin Skywalker, ma Darth Vader néven szolgálja a Sithek Sötét Uraként a Császárt, és mindenkinek az ellensége, aki lázadni mert a Birodalom zsarnoki uralma ellen. Nagyon ügyesen forgatja a fénykardot és az Erő sötét oldala révén nagyon erős, annak ellenére is, hogy egy fekete maszk és páncél zárja magába és tartja életben sebhelyes testét. Amikor fogságba esett fiát, Luke Skywalkert a Császár színe elé viszi a második Halálcsillag fedélzetén, Vadernek el kell döntenie, kihez is akar hűséges lenni.

Dooku gróf Szerkesztés

Az egykor tiszteletnek örvendő Jedi mester, a dölyfös és arisztokratikus Dooku gróf átállt a sötét oldalra és ő Sith nagyúr lett Darth Tyranus néven, és beállt padawannak Darth Sidious mellé. Mestere tervének részeként, a Jedik megsemmisítésére és a galaxis feletti uralomért, Dooku vezeti a Szeparatisták támadásait a Köztársaság ellen, fenntartva a klónok háborúját, amíg a Sithek felkészülnek a támadásra.

Grand Moff Tarkin Szerkesztés

A Galaktikus Birodalom magas rangú hivatalnoka, Grand Moff Wilhuff Tarkin, akit kegyetlensége és az uralkodó iránti hűsége a Külső Perem rendszereinek regionális kormányzójának pozíciójába emelt. Személy szerint Tarkint kérték fel a Halálcsillag harci űrállomás parancsnoki posztjára, ő pedig nagy örömmel használta fel azt, hogy teljesítse kötelességét, a Lázadó Szövetség szétrombolását, és teljesé tegye a Császár uralmát a galaxis fölött.

Grievous tábornok Szerkesztés

Grievous tábornok vezeti a Szeparatisták droid seregeit a klónok háborújában. Valaha hús és vér Kaleesh harcosként megirigyelte a Jedi erejét és úgy döntött, hogy kiborg lesz, hogy megnövelje harci erejét és gyorsaságát. Az a képessége, hogy egyszerre négy fénykardot is képes használni, félelmetes ellenféllé teszi még a legjobban képzett Jedi lovagok számára is.

Jango Fett Szerkesztés

Nagyszerű képességeiről és hozzáértéséről ismert fejvadászként, Jango Fett mandalori sisakot, páncélt és jetpacket visel, amikor valaki felkérésére küldetést teljesít. Azért cserébe, hogy hagyta magát genetikai sablonként felhasználni a Köztársaság klónkatonái számára, kapott saját magáról egy fiatal klónt, Boba Fettet, hogy fiaként felnevelhesse. Habár úgy tűnik, hogy a Köztársaságot segíti, Jango titokban Dooku grófnak és sötét mesterének, Darth Sidiousnak dolgozik.

Kylo Ren Szerkesztés

A maszkot és csuklyát viselő Kylo Ren az a sötét harcos, aki az Első rend küldetéseit irányítja. Minden porcikájában olyan ádáz és kiszámíthatatlan temperamentumot mutat, mint rendkívüli fénykardja, és megszállottan csodálja a korábbi, Darth Vader néven ismert Sötét Urat.

Phasma™ kapitány Szerkesztés

Egy köpenybe és egy jellegzetes fémes páncélba öltözve, Phasma kapitány vezényli az Első rend katonáinak légióit a csatában. Katonái fölé tornyosulva, tiszteletet követel magának, és nem tűri az engedetlenséget vagy a szökést.

Titokzatos

Boushh Szerkesztés

Látszólag az Ubese faj maszkos fejvadásza, de Boushh titokban nem más, mint Leia Organa hercegnő, aki ezt az álruhát viseli, hogy bejuthasson Jabba, a hut palotájában a Tatooine bolygón és kiszabadítsa Han Solót a karbonittömb börtönéből.

Dengar Szerkesztés

Az egykor híres fejvadász, Dengar, nehéz időket élhet át Graballa, a hutt zsoldosaként, de nem szabad őt alulbecsülni. Kétségtelenül kissé elpuhult, szeret nagyokat szundikálni a heverőn, és úgy néz ki, mint egy zsémbes nagymama... de még ügyes harcos és meglepően hatékony, ha legjobb mozdulatait kell bemutatnia.

Jawa Szerkesztés

A Jawák alacsony, csuklyával és palásttal fedett, világító sárga szemű lények, akik a Tatooine bolygóról származnak. Masszív homokjárójukon barangolnak sivatagos bolygójuk dűnéi között, elhagyott vagy kidobott droidokat, járműveket és más olyan alkatrészeket keresve, amelyekből kiszerelhetnek hasznosítható elemeket, hogy eladják azokat a helyi nedvességgazdálkodóknak vagy más vevőknek.

Teedo Szerkesztés

A hüllőszerű Teedo faj minden egyedének neve Teedo, és ez alól ez a Teedo sem kivétel. Kibernetikus kofferállatán lovagolva és értékes hulladékfémeket keresve a Jakku sivatagban, Teedo nagy örömmel ragadja fel a kóborló BB-8-at, azt remélve, hogy eladhatja a kis asztromechanikai droidot – vagy legalább annak legértékesebb részeit – Unkar Pluttnak a közeli Niima kirendeltségen.

Ugnaught Szerkesztés

Az ugnaught egy alacsony termetű, de szívós faj, amelynek példányai vadkanszerű tulajdonságokat mutatnak. Az ugnaughtok közül sokan dolgoznak Felhővárosban, ahol ipari feladatokat látnak el, és segítenek működtetni a lebegő város fontos szénfagyasztó kamrájának vezérlő rendszereit.

Watto Szerkesztés

Repülő toydariként Watto egy roncstelepet működtet a Tatooine bolygón, ahol csillaghajó alkatrészeket és más mechanikus részeket ad és vesz. Habár nem szívtelen és kegyetlen, Watto zsémbes, és nem szívesen engedi szabadon fiatal rabszolgáját, Anakin Skywalkert.

Wolffe parancsnok Szerkesztés

A CC-3636 klónparancsnok, aki a Wolffe nevet vette fel, hogy egyéniségét jelezze, egyszer a klónok háborújában harcolt Plo Koon, Jedi tábornok parancsnoksága alatt. Ez után csatlakozott régi barátjához Rex kapitányhoz az átalakított AT-TE lépegetőjük fedélzetén, a Seelos bolygón. Habár bátor és barátaihoz hűséges, Wolffe tart attól, hogy segítsen a Lázadóknak, mert aggódik a Birodalom megtorló lépései miatt.