FANDOM

Razar a Legendák Chima Holló Frakció minifigurát megjelent 2013. Úgy tűnik, a négy készlet eddig. Ő a herceg a Hollók.

Leírás Szerkesztés

Sok Razar a darab fekete, az övét, lábak, karok, törzs, fej, szárnyak, és a sisak. Jobb keze lila, és a bal keze helyett egy ezüst horog. A lábujjak sötét szürke talon nyomtatás, három karmai minden lábát. Visel övek a lábát, és valamiféle térd nyomtatás alattuk. Az öv sötétvörös nyomtatás ezüst övcsat, és a törzs hat fekete öv tartja függők a helyén az első és a hátsó. Csak az első medál dísz, azonban, hogy egy kis, kerek kő színes fény kék, és tükrözi a fehér, a tetején a kő. Mögött övek, aki számos lila alakzatok, hasonlít toll. Feje nyomtatás mindkét oldalon, egy kifejezés minden, de mindkettő piros jelzések között, és a szeme körül, narancssárga szeme piros tanulók alatti fekete szemöldöke, és egy fém csőr szegecsekkel és recés élek. Az egyik oldalon, a csőr kissé nyitva van, és a szeme meredt, a másik, a csőr zárva van, és a szeme félig zárva, jelezve, unalom vagy megvetéssel. Visel ezüst váll páncél darab egy átlátszó kék lapos stud az első, klipek hátul csatlakozni fekete holló szárnya a bőséges mennyiségű toll. A sisak egy fém csőr csipkézett élek és szegecsek, az alapszín fekete, és sötét piros jelölések körül eyeholes, ezüst határok körül a sötétvörös. A csőr rövid, vastag, és rámutatott, és azt semmiből jelölések. Hátul a sisak, vannak fekete toll-szerű kiálló.

Háttér Szerkesztés

Razar egyik Holló törzs, a társa Razcal, Rawzom és Rizzo. Ő a tulajdonosa a Chi Raider járművet. Ő is repül a kis repülő jármű két lézer kard az első és a fekete szárnyak. Razar egy antagonista, és szövetkezett a Farkas frakció és a Krokodil frakció. Megmutatja ezt a fegyvert, hogy jött létre a crocdile törzs, a Vengjacked. A másik fegyver elnevezése Slizar és Thundax.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Razar

Önző opportunistaként Razar sohasem tesz SEMMIT, ami valamilyen módon az ő hasznára ne lenne. Légy gyanakvó, ha „nagylelkűnek” tűnik, mert szinte biztos, hogy valami nincs rendjén. Ő legalább kiszámítható – mindig a lehetséges legönzőbb és legmohóbb dolgot teszi. Nem azért társult Craggerhez, mert annyira hasonlóan gondolkodnának, hanem mert ezt látta a legkifizetődőbbnek. Minden konfliktusból lehet zsákmányra szert tenni, Razar pedig nyitva tartja a szemét, hogy minél többet megszerezzen. Mellesleg, Laval túlságosan „jófiú” volt a számára. Vajon Razar belátja-e valaha milyen rosszul viselkedik? Attól függ – van-e rajta valami pénzbeli haszna? Ha igen... akkor talán. Razar tisztán egy zsoldos, aki azért harcol, aki jobban megfizeti... utána pedig ellopja az összes fegyverüket, ha éppen nem figyelnek.