FANDOM

Ez a cikk arról szól, a csoport. A készlet 2010, lásd 7137 Piraka.

A Piraka fő gazemberek az első harmadában a Legendák ív a fiktív LEGO® BIONICLE® történet. Piraka azt jelenti, "tolvaj", a Matoran nyelv és gyakran több mint elég ahhoz, hogy elkezd egy évszázados erőszakos háború ha valaki hogy hívják az egyik. A Piraka szeretnék mást, mint hogy igényt az Ignika, az Életmaszkját, és használja a saját nyereség, mivel tudják, hogy használni, hogy zsarolni és vásárolni befolyása több nagy szervezet. Azon erőfeszítéseit, hogy ezt teszik, rabszolgává legtöbb Matoran a Voya Nui sziget (ahol a maszk nem látható), és mindegyik azt akarja, hogy megszüntesse a többiek, és azt állítják, a maszk a maguk számára.

Belépés Szerkesztés

Hakann Szerkesztés

Hakann felvették a sötét vadászok Vezok miután a két ellopta a Makoki követ az vadászok után. Van egy nagy ego, hogy inkább irritálja a többi Piraka - vagyis amikor végül pedig egymásra, ő lesz thelikely első cél. Ő rajong a árulás - még azt is elárulta a Piraka az Árnyékos; maradni a Árnyékos jó oldalon, és abban a reményben, hogy a Sötét Vadászok megszüntetné a többi Piraka (nem teljesen működik, az Árnyékos küld vadászok utánuk, de azt tervezi, hogy megbüntesse Hakann éppúgy, mint a többiek). Hakann tűnik, hogy külön öröm öli Rahi.

Hakann van elemi erejű tűzön, amelyet fel lehet használni az ő láva hordozórakéta indítani égő rakéták; A fegyvernek van egy energia sokk karom annak másik végén. Ő is extrém hő hozza létre pusztító mentális robbantásban, és ő hő látást, ami növelheti a hőmérséklet vagy elégetni anyag a hatósugarán belül.