FANDOM

NINJAGO (felirattal „Masters of Spinjitzu”) egy témát be 2011 januárjában folytatódik, amíg legalább 2017-ban. Eredetileg fog helyébe Chima legendái 2014-ben, de bejelentését követően annak folytatását a két témák is léteznek egyszerre, amíg Chima legendái nyugdíjba 2016-ban.

A téma nagyon kevés befolyással a korábbi nindzsa téma helyett bevezetésével a különböző elemek, mint például egy modern környezetben, különböző ellenségek, mint a Serpentine, csontvázak, robot nindzsa, Overlord és a harci játék az úgynevezett "Spinjitzu", amely megjelent fonó készlet 2011-ben és 2012-ben Spinjitzu később helyébe a "Speedorz" a Chima legendái témát. Kioldó-funkcionalitás készletek végül visszatért 2015-ben Airjitzu szettek.

Karakterek Szerkesztés

Nindzsa Szerkesztés

Kai
Kai már régóta szeretné tudni mi történt a szüleivel, akik még akkor eltűntek, amikor ő kisgyermek volt. Csak annyit tud róluk, hogy elemi mesterek voltak, és ezért megdöbben, amikor Krux elmondja neki, hogy szülei segítettek az Időutazásnak elárulni Wut és az Elemi szövetséget. Kai, aki mindig az igazság harcosa volt, most attól fél, hogy a végzet anyja és apja hitszegő sorsának útjára kényszeríti.
Zane
Zane-t kiütötték a vermillion harcosokkal vívott egyik korai csata során. Végül sikerült újraindítani, de nem egészen úgy működik, ahogy kellene. Az egyik gond az volt, hogy értelmetlen szavakat és számokat mormolt. Még rosszabb, hogy az újraindítás miatt Zane elvesztette Pixalt, így újra fel kell fedeznie, hogy csak önmagára számíthat, ha hatékony nindzsa szeretne lenni.
Jay
Mialatt a vermillionok végigrohannak a városon fémet keresve, Jay megtudja, hol található NINJAGO szigetének legnagyobb készlete: Szülei fémhulladéktelepén! Anélkül, hogy jelezné a többieknek, Jay elszakad tőlük, és egyedül elmegy, hogy épp az utolsó pillanatban megmentse Edet és Ednát. Jay számra az Időutazással vívott küzdelem is személyes üggyé vált – és bosszúra szomjazik.
Cole
Amikor visszanyerte szilárd emberi formáját az elhunytak napján, Cole megnyitott egy új elemi képességet: a Földlyukasztót – egy ragyogó, kétöklű faltörő kost, egy harcművészeti lépést. De ahhoz a kisfiúhoz hasonlóan, aki segédkerekek nélkül tanul biciklizni, Cole is még csak gyakorolja, hogyan használja a Földlyukasztót anélkül, hogy véletlenül megöklözné barátait (vagy önmagát)!
Acronix
Mivel Acronixot az Időspirál ragadta magával, számára úgy tűnt, hogy az elmúlt 40 év egy szempillantás alatt telt el. Így miközben Krux valós időben több mint négy évtizedet öregedett, addig Acronix éppen úgy néz ki, mint akkor, amikor eltűnt. Az Idő elemi mestereként, Acronix képes manipulálni az időt előrefelé, gyorsítva vagy lassítva egyaránt. Habár Wu és Garmadon megfosztotta ezektől a képességektől, továbbra is taktikai harcos maradt, akit Wu úgy írt le, hogy ő az egyik legjobb, akit valaha látott. Az, hogy Acronix minden fegyver használatához értett, időnkét túlzott magabiztossághoz vezetett, és úgy vetette magát, tompa tárgyként a csatába, hogy nem nagyon törődött a következményekkel... leginkább azért, mert biztos volt abban, hogy sosem veszíthet. Acronix örömmel ismerkedik minden új technológiával és szerkezettel, amikkel még sosem találkozhatott az elmúlt 40 év során. Kedvence a BorgWatch.
Buffmillion
Ezek a négyfejű katonák, a vermillion harcosok között a legnagyobbak, leggonoszabbak. Hatalmas erejükkel, a Buffmillion katonák kiválóan alkalmasak olyan munkára, amelyekben nehéz terheket kell emelni, vagy olyan csatákban, ahol a túlerő a legfontosabb. Mindig a küldetésükre koncentrálnak, csendben és könyörtelenül végzik kötelességüket, ami nagy méretükkel kombinálva, a legnehezebben megállítható vermillionokká teszi őket. Egy bizonyos Buffmillion véletlenül hátramaradt NINJAGO City-ben, a Heavy Metal hadművelet után.
Blunck parancsnok
Annak ellenére, hogy ádáz harcos, Bluck önbizalom-hiányos, és gyorsan elszomorodik, amikor azt hiszi, hogy mások – különösen Raggmunk – aratja le az ő munkájának gyümölcseit. Tud passzív-agresszív is tud lenni, ha megkérdőjelezi a többi parancsnok döntéseit (különösen, ha hadműveletek elnevezéséről van szó). Néha hagyja, hogy a hasa győzzön az akarata felett, és kivonva magát kötelességei alól, felkeresi a kantint. Raggmunkhoz hasonlóan, Machia tábornok Blunckban is félelmet kell, és mindig gyorsan meghátrál, ha összeütközésbe kerülnek. Krux és Acronis összezúzza Blunck páncélját, így széttörik őt kígyó összetevőire, hogy a Vas Végzet irányítására használhassák az ő telepatikus sisakját. A kígyókat elnyeli a Vas Végzet, így megszerez egy részt Blunck személyiségéből és hangjából.
Raggmunk parancsnok
Raggmunk parancsnok mindent megtesz, hogy örömöt szerezzen Kruxnak és Acronixnak, de mert nem igazán okos harcos, azon veszi észre magát (Blunckkal együtt), hogy egyre kevésbé fontos feladatokat kap. A fentiek ellenére, semmi sem veszélyesebb, mint egy katona, akinek sokat kell bizonyítania, de nincs veszítenivalója. Sisakját használja, hogy a gondolatkaptáron keresztül irányítsa a vermillion harcosokat. Raggmunkot végül krux és Acronix kígyó összetevőire zúzza szét, így használhatják azt a sisakot, hogy telepatikusan irányítsák a Vas Végzetet. Személyiségét és hangját elnyeli a Vas Végzet.
Machia tábornok
Medúzaszerű hajával, Machia tábornok egyike annak a három vermillion parancsnoknak, akiket kifejezetten agresszív harci stílusra és stratégiai gondolkodásra neveltek. Valójában ő az, aki LEGINKÁBB agresszív és a LEGINKÁBB stratégiában gondolkodik, ezért léptették elő Főparancsnokká. Az erős akaratú és domináns Machia elég okos is ahhoz, hogy szemmel tartsa Cyrus Borgot, és súlyos fenyegetésekkel előzte meg azt, hogy megpróbálja elrontani azt az időgépet, amin dolgozott. A többi parancsnokhoz hasonlóan, Machia telepatikusan irányítja a vermillion harcosokat egy gondolatkaptáron keresztül, de ennek még egy nagyszerű tábornok sem veszi mindig hasznát. Krux és Acronix véletlenül belenyomják a hátát az ő kígyó összetevőibe, így őket is magába szívja, a többiekkel együtt a nagy erejű Vas Végzet. Machia hangja/személyisége egyike lesz annak a három parancsnok személyiségnek, akik a fenevadban élnek.
Krux
Krux az Idő két elemi mestereinek egyike, akit Időutazásként is ismerünk. Amikor Acronix eltűnt Wu és Garmadon időörvényében 40 évvel ezelőtt, úgy tűnt, hogy Krux megsemmisült. Alig tudott arról bárki is, hogy Krux titokban hátramaradt. Mielőtt megfosztották erőitől, Krux képes volt megfordítani és megállítani az idő folyását. Ennek a képességnek nagy használt vette a csatában. Krux még az ilyen erők nélkül is ádáz harcos – könyörtelen és ravasz. Krux az Időutazás kitervelője is. Mindig körültekintő tervező volt. Ezt bizonyítja arra való hajlandósági is, hogy olyan tervet alkosson, amely négy évtized alatt tud kibontakozni. Azonban a 40 év, amíg Acronixra várt, nehéz volt, mert minden, amit maga körül látott korszerűsödött és egymásba kapcsolódott. Krux nem szereti ezt az életet – számára ez bosszantóan nyugtalanító – ezért minden másnál jobban szeretne visszatérni a régi szép időkhöz.
Maya
Kai és Nya anyja, Maya valaha a Víz elemi mestere volt, és férjéhez hasonlóan, ő is a főállásban a gyermekek nevelésére vállalkozott a kovácsműhelyben, lányának adva át elemi erejét. Saját maga is képzett kovács lévén, Maya is hozzájárult az időpengék kovácsolásához, ugyanúgy együtt dolgozott Rayjal akkor is, amikor a Megfordító Pengét temették a Forró-tengerbe. Maya jelenti azt a nyugalmat, ami kiegyensúlyozza Ray lobbanékony hevességét.
Új Szamuráj X
Az Airjitzu temploma elleni támadás során egy új hős jelenik meg. Először az új Szamuráj X megérkezésekor a nindzsák attól tartanak, hogy újabb ellenféllel kell megküzdeniük, de ez a kék Szamuráj X gyorsan meggyőzi őket arról, hogy új szövetségesük segíti őket az Időutazással szemben. De ki lehet ez az új Szamuráj X?
Ray
Kai és Nay apja, Ray a Tűz mestereként vállvetve harcolt Wu, Garmadon és az elemi mesterek mellett a Serpetine háborúkban és az Időutazás elleni csatában. Ray a mesterkovács, aki feleségével Mayával együtt a Krux és Acronix legyőzésére használt időpengéket kovácsolta. A béke helyreállítása után Ray végül főállású kovács lett ismét és gyerekeket nevelt, átadva Kainak a Tűz elemi erőt.
Misako
Misakót teljesen összetöri a szeretett Wu egészségének gyors romlása, de amíg mindent megpróbál, amire csak képes, hogy meggyógyítsa, tiszteletben tartja kérését, hogy ne szóljon a többi nindzsának az állapotáról. Végül Misako rájön, hogy Lloyd igazi vezetővé válásához neki és a többieknek meg kell tudniuk az igazságot a gyengélkedő mesterről.
Nya
Nya végre késznek érzi magát arra, hogy teljesen a Víz nindzsája legyen, és búcsút mondhasson Szamuráj X hasonmásának, és szekrénybe akaszthassa régi ruházatát. Amikor azonban ellopják a ruháját és egy új Szamuráj X tűnik fel hirtelen NINJAGO City-ben, Nya felismeri, hogy nem kész még kilétének feladására úgy, ahogy képzelte.
Wu mester
Mivel pontosan tudta mikor és hol fog Acronix kilépni az Időspirálból, Wu mester a régi kolostornál várta, hogy ellensége visszatérjen. Az a döntés, hogy egyedül veszi fel a harcot súlyos hibának bizonyul, mert Acronix megüti Wut az Időlyukasztóval, és elmenekül. Most Wu gyorsan öregszik, és szó szerint fogy az ideje, hogy helyrehozza tévedését.

Szettek Szerkesztés

Listája NINJAGO termékek

Megjegyzések Szerkesztés

  • Ellentétben a nagyobb szettek a sorban, a minifigurát és fegyvereket a Spinner szett készült egy olcsóbb kínai műanyag, nem pedig a szokásos ABS.
  • A videojáték LEGO Universe szerepelt egy olyan világban, úgynevezett "NINJAGO kolostor".
    • Crux Prime, a játékvilág amely egy terület, az úgynevezett Maelstrom Quarry, amely egy romos része Ninjago kolostor, egy ninja képzelet nevű Neido és Nuckal.
    • A Ninjago kolostor, amely ellentétben a rajzfilm, nincs beállítva egy magas hegyre, hanem inkább, mint egy úszó bolygó darab. Szenszei Wu, Jay, Kai, Zane, Cole, Chopov, Krazi, Bonezai és Frakjaw megtalálható itt. Ez nem jellemző a tanfolyamon.
  • A 9. epizód 2. évad "The Royal Blacksmiths," ha beszélünk a második Fang Blade, Cole referenciák kuplung hatáskörét, a főszereplő LEGO: The Adventures of Clutch Powers.
  • A "újraindul" plakát az 2014-os NINJAGO szettek szól bináris "NINDROID."
  • A LEGO Club Magazine novemberi és decemberi, a plakát volt látható az utolsó oldalon, ezt mondta: "Óvakodj a Nindroids", és mutatja a képet Zane új köntöst hátrafelé nézett négy Nindroids állt a templom.

Források Szerkesztés

nézet · beszélgetés · szerkesztés NINJAGO™ szettek