FANDOM

Ez egy lista a BIONICLE állítja, hogy a LEGO Group kiadta. A listát és galéria a különböző kereskedelmi kártyák és Lamincards megjelent a BIONICLE téma, lásd listája BIONICLE kártyák.

2001Szerkesztés

Toa Mata Szerkesztés

Termék szám Termék név Darabok Kiadás
8531 Pohatu - a Kő Toája 49 2001
Pohatu olyan mérhetetlenül erős, hogy ő is a szó szoros értelmében hegyeket mozgat. Ő lehet, hogy hatalmas köveket felrobbanhat, mint a bombák, vagy tekercs nagy pontossággal felé támadó. Hatalmas lába tartalmaznak nagyhatalom, szétzúzva még a makacs köveket egy rúgás! Minden Toa mint Pohatu az ő kedves természete és az ő sziklaszilárd megbízhatóság. Ő lassan, de barátságos és megbízható. Ő nem jó a gyors döntéseket, de amikor dönt, hogy tegyen valamit, ő szilárdan áll a végéig, így nem kap a maga módján! Amikor baj van, Pohatu mindig ott lesz maga mögött, egy ingatlan erő, amely néhány ellenséget is eltávolít. Ő csak a félelem a víz: nem tud úszni, és elsüllyed... mint egy kő. Pohatu lakja be a hegy Lábainál Ihu, lassan, de biztos footedly a kövek között, és sziklák tövében a nagy hegy.
8532 Onua - a Föld Toája 30 2001
Onua otthon a föld alatt. A hatalmas kezével kaparja ki az alagutak a sziklaszirtek felett Papu Nihu zátony. A halk, zömök test és a fej lehetővé teszi számára, hogy gyorsan alagutakban és a infravörös szeme neki fantasztikus éjszakai látást. Napfénynél látását gyenge, bár ő ellensúlyozza a hihetetlenül erős tárgyaláson. Ő lassabb nyílt terület, mint a föld alatt, de hihetetlen erőt és meglepő ügyességgel. Onua van egy a földön. Ő hallja baj érkező mérföldre van, és alkalmanként is meggyőzze a táj, hogy a parancsait, ami nagyon hasznos, ha a támadás alatt.
8533 Gali - a Víz Toája 35 2001
Gali - egyetlen női Toa és hihetetlenül bölcs talán bölcsebb, mint az összes többi öt Toa együttvéve. A falu a Ga-Koro hihetetlenül hű Gali és úgy vélik, ő a fenntartója az élet. De ha megharagszik, vigyázz, szökőárak és felhőszakadás árvíz a szigeten! Gali a leginkább mozgékony és torna a hat Toa. Ő hihetetlen ugró képességeit és saját gyártmányú akrobatikus önvédelem. Az egyetlen dolog, ami lassítja le őt a túlzott hő és szárazság. Gali otthon egyaránt, közel a tó vize Naho. Ő úszik gyorsan át a vízesések, hogy belevetette le a jeges vízbe, használ neki két kampós karok kapaszkodni kövek és sziklák. Ő harmóniában működik a vizek, amelyek segítenek megvédeni veszély esetén.
8534 Tahu - a Tűz Toája 33 2001
Tahu - leghevesebb a hat Toa, és a legfélelmetesebb, ha nem akarjuk, hogy a harcot Tahunak ha tudsz segíteni. Ő leginkább otthon a forró olvadt világ a Mangai vulkán, ahol szörfözik a lávafolyam, a kardját a lángok, hogy átvágja a sziklák, és tartsa a láva felé az óceán. Lángoló indulat tud vele forrófejű és irracionális néha. Ő a legkevésbé türelme a Toa és gyakran ugrik be olyan helyzet, gondolkodás nélkül, ami neki és a többi Toa, bajba!
8535 Lewa - a Levegő Toája 36 2001
Lewa - páratlanul illetékes a légi tevékenységet. Ő siklik a levegőben könnyedén, míg ugrás fáról fára. Fejszéjét könnyedén szelet a fák és szőlő, ahogy felmászik az ő dzsungelben körül Kanae öbölben. Lewa szívesebben élnek a fák, mert ügyetlen a szárazföldön és sík felületek. Lewa gyors következtetéseket levonni, és ő az első, aki bajba kerül. De az ösztönei gyakran igaz, és az ő megérzések gyakran kiderül, hogy helyes-e. Ha van egy harc, ő mindig az első ugrani, védelme mások előtt magát.
8536 Kopaka - a Jég Toája 33 2001
Kopaka hűvös, számító és módszertani tetteit. Hosszú jég levágja és olvad a jég; Egy ügyes ellop okozhat lavina, vagy azonnal fagyassza bármit megérint. Úgy tartják, hogy Kopaka hozza a tél, és a hosszú, hideg éjszakák... és köztudott, hogy ereje egyensúlyt ellen tüzes jelenléte Tahu. Kopaka szívesebben dolgoznak egyedül. Ő a legkevésbé kommunikatív a Toa, és csak összefognak a többiek, ha ez feltétlenül szükséges a saját túlélését. Kopaka leginkább otthon síelés fel és le a hegy lejtőin Ihu villámgyors és páratlan készség.

Turaga Szerkesztés

Termék szám Termék név Darabok Kiadás
8540 Vakama - a Tűz Turagája 27 2001
Turaga Vakama birtokában van a Nagy Firestaff és védelmezője Tahu legendájának. Ő híres gyors türelmét, és óriási bátorság. Vakama nem szórakozni: neki nincs ideje értelmetlen és gyakorlati viccek, de merészsége lehetett rávenni bajba. Vakama maszkja a Kanohit Huna, nemes maszk eltitkolás és az ő eszköze a régi tüzet a személyzet.
8541 Matau - a Levegő Turagája 26 2001
Turaga Matau a védelmezője Lewa legenda. Amikor ő népe között Matau olyan, mint a csend a szem a tornádó: nyugodt, stabil és az apai. De jobb lenne, ha nézni vele óvatosan, vagy te leszel az áldozat az egyik tréfája! Ő is egy bátor harcos és egy vezető, aki megkapja a legnagyobb hűség. A törzs visszafizeti neki nagy bátorsággal. Matau maszkja a Kanohit Mahiki és az ő eszköze a Kau Kau személyzet.
8542 Onewa - a Kő Turagája 30 2001
Turaga Onewa a védelmezője Pohatu legendájának. Mint minden az ő törzs ő céltudatos és gyors felett laza talajon. Onewa ismert között a törzs, mint "A bíró", ahogy a döntéseket soha nem állította - annak ellenére, hogy néha lassan jön egy! Onewa maszkja a Kanohit Komau és a szerszám egy hatalmas kő kalapács.
8543 Nokama - a Víz Turagája 28 2001
Turaga Nokama a védelmezője Gali legendájának. Ő ismeri a legjobban az óceánok és folyók, kivéve Gali magát. Nokama a híre, nézeteltérések rendezésére, és hozza a Turagát vele együtt a gyakorlati logika. Minden Turaga tiszteletben ahogy hallgatja minden oldalról a vitát. Nokama maszkja a Kanohit Rau és az ő eszköz egy hatalmas villa alakú személyzet.
8544 Nuju - a Jég Turagája 30 2001
Turaga Nuju a védelmezője Kopaka legendájának. Nuju nagy elképzelés, és úgy tűnik, hogy több ideje reagálni helyzetekre, mint bárki más. Ő Kanohit Matatu (telepátiamaszk) felerősíti ezeket az ajándékokat, lehetővé téve számára, hogy tárgyakat mozgatni az elméjével. Azt mondják, hogy ő is mesélni, hogy az utolsó napon, a gesztusok és a síp, hogy csak Matoro képes értelmezni. Egyesek Nuju tartózkodó és közönyös, de mutatja az érzéseit különböző módon, mint az ő nagylelkű cselekedetek. Nuju szerszám a jégcsákánnyal.
8545 Whenua - a Föld Turagája 28 2001
Turaga Whenua a védelmezője Onua legendájának. Ő felügyeli a munkát a kőbánya és a hatalmas, bonyolult alagutak, mindig előrelátó problémákat, mielőtt azok előfordulnak. Mindenki Mata Nui tudja Whenua az ő méltányossági, a helyes ítélet, a bölcsesség és az őszinteség. Ő mindig hallgatta és figyelmesen. Whenua maszkja a Kanohit Ruru és az ő eszköze a fúró a Onua.

Rahi Szerkesztés

Termék szám

Termék név

Darabok

Kiadás

8537 Nui-Rama 138 2001
A Nui-Rama hasonlítanak a nagy, repülő rovarok. Ezek megtalálhatók az egész Mata Nui, bár úgy vélik, ők fészkelnek Lewa dzsungel. Nui-Rama töltik a legtöbb időt a levegőben, kémkedett a Toa a Makuta vagy vadászott zsákmányukat. Mint minden Rahi, a Nui-Rama vezérli a fertőzött maszkok viselnek. Ha a maszk eltávolítása, akkor megszűnik harc, és néha még megszelídítette. Mert képes repülni nagy sebességgel, a Le-Koronan néha lovagolni őket amellett, hogy a Gukko.
8538 Muaka & Kane-Ra 647 2001
Annak ellenére, hogy nagyon különböző lények, Muaka és Kane-Ra működnek együtt, mert Makuta kívánja őket erre. Muaka egy nagy tigrisszerű lény, és Kane-Ra hasonlít egy nagy bika. Ezek két legerősebb Rahi. Mint minden Rahi, Muaka és Kane-Ra vezérli a fertőzött maszkok viselnek. Ha a maszk eltávolítása után a két megszűnik harc és néha még megszelídítette.
8539 Manas 442 2001
A Manas voltak a hatalmas őrzői Makuta. Ezek hasonlítanak hatalmas rákok és a puszta erő és ördögi indulatok legendás. Csak a Toa Kaita valaha szembe a Manas, és ez volt minden erejüket, hogy legyőzze őket. Mint minden Rahi, Manas legyőzhető kopogtat le a fertőzött maszkokat. Senki sem tudja, ha egy maskless Manas lehet megszelídíteni. A Manas ádáz rák, mint a lények, lappang a barlangokat és alagutakat a Mangaia. A Manas nagyon titokzatos, és valójában nem is lehet igaz Rahik! Függetlenül attól, hogy valaha is élt a felszínen, természetes Rahik vagy lehet megszelídíteni ismeretlen pillanatában.
8548 Nui-Jaga 214 2001
A Nui-Jaga hatalmas, skorpiószerű lények. Ezek megtalálhatók elsősorban a sivatagban Po-Wahi, bár már kiszúrták a dzsungel és a part mentén is. Nui-Jaga általában vadászni párosával. Mint minden Rahi, a Nui-Jaga vezérli a fertőzött maszkok viselnek. Ha a maszk eltávolítása után a Nui-Jaga megszűnik harc, és néha még lehet megszelídíteni, de a karom és erőteljes sztingerók hogy a Turagát szívesen van Nui-Jaga összpontosulnak.
8549 Tarakava 401 2001
Tarakava élnek az óceánok és folyók Mata Nui, inkább a sekély közel a part. Ezek hatalmas, gyíkszerű lények, hogy szinte mindig vadászni párosával. Azok Matoran falusiak, akik hajózni a vizek Mata Nui megtanulták félni a Tarakava több, mint bármely más Rahi. Mint minden Rahi, a fertőzött maszkok viselnek irányítani Tarakava. Ha a maszk eltávolítása, akkor megszűnik harc, és néha még megszelídítette. Matoran falu a Ga-Koro gyakran szánd meg elkábított Tarakava és azokat a falujukat, hogy törődik velük.

2002 Szerkesztés

2003 Szerkesztés